ما توانستیم ۱۸۷/ چنارانی در گفت‌وگو با دفاع پرس:

لزوم استفاده از ظرفیت جوانان برای اشاعه فرهنگ دفاع مقدس/ راهیان نور انسان‌ساز است

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی بر لزوم استفاده از توان جوانان برای اشاعه فرهنگ دفاع مقدس در جامعه تاکید کرد.
کد خبر: ۲۸۳۷۹۲
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۹ - 17March 2018

خاطرات یادمان‌ها موجب دلبستگی بیشتر زوار به شهدا می‌شود/ لزوم استفاده از توان جوانان برای اشاعه فرهنگ دفاع مقدس«هاجر چنارانی» عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی و نماینده مردم نیشابور و فیروزه در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار حماسه و جهاد دفاع پرس، درباره راهیان نور و حفظ ارزش‌های دفاع مقدس، اظهار داشت: دشمنان نظام به دنبال این هستند تا خاطرات دفاع مقدس و ارزش‌های انقلابی در جامعه فراموش شود.

وی با تاکید بر اینکه خاطرات جنگ تحمیلی برای رشد جوانان ارزنده و مفید است، افزود: شهدا نیز مانند ما انسان‌های معمولی جامعه بودند، ولی چون آنها جان خود را با خدا معامله کردند، امروز دارای جایگاه رفیع و ارزشمندی هستند.

چنارانی ادامه داد: راهیان نور باعث ارتباط افراد با شهدا می‌شود و انسان ساز است. این جریان تحول خاصی در درون افراد ایجاد می‌کند.

این نماینده مجلس با بیان اینکه حضور در مناطق عملیاتی دفاع مقدس و یادمان‌ها تاثیر بسزایی در روح و تفکر زوار دارد، عنوان کرد: خاک این مناطق و خاطرات یادمان‌ها موجب دلبستگی بیشتر زوار به شهدا خواهد شد.

چنارانی با خطاب قراردادن مسوولین مبنی بر اینکه بایستی بیش از این برای فرهنگ دفاع مقدس تلاش کنند، بر اهمیت راهیان نور و استفاده از ظرفیت‌ها و توان جوانان انقلابی برای اشاعه این فرهنگ در جامعه تاکید کرد.

انتهای پیام/ 116

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار