رضایی در گفت‌وگو با دفاع پرس:

آمریکا بزرگترین ناقض حقوق ملت‌ها/ اقدامات ضد ایرانی مقامات آمریکایی ریشه در ناتوانی این کشور دارد

نماینده مجلس شورای اسلامی با اشاره به ادعاهای نمایندگان مجلس آمریکا مبنی بر نقض حقوق بشر در ایران گفت: قدرت و توان دفاعی، اقتدار و عدم وابستگی ایران به بیگانگان، هر از گاهی دشمنان و به‌ویژه آمریکایی‌ها را وادار به فرافکنی علیه کشورمان می‌کند.
کد خبر: ۲۸۳۸۰۲
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۴:۰۰ - 18March 2018

/«محمدابراهیم رضایی» عضو کمیسیون امنیت ملی و نماینده مردم شهرستان خمین در مجلس شورای اسلامی در گفت‌و‌گو با خبرنگار اخبار داخلی دفاع پرس، در واکنش به اقدام خصمانه نمایندگان مجلس آمریکا و ادعاهای مقامات این کشور علیه جمهوری اسلامی مبنی بر نقض حقوق بشر در ایران اظهار داشت: قدرت و توان دفاعی، اقتدار و عدم وابستگی ایران به بیگانگان، هر از گاهی دشمنان و به‌ویژه آمریکایی‌ها بر این وا می‌دارد که علیه ما فرافکنی کنند. امروز نه‌تنها کشورهای اسلامی بلکه برخی از کشورهای اروپایی هم از آمریکا به‌عنوان بزرگترین کشور ناقض حقوق بشر در جوامع بین‌المللی یاد می‌کنند.

این نماینده خانه ملت مداخله در امور فلسطینیان را مصداق بارز تجاوزگری آمریکایی‌ها عنوان کرد و افزود: طراحی سناریوی انتقال سفارت ایالات متحده و پایتخت رژیم صهیونیستی به «قدس شریف» نشانه آشکار نقض حقوق بشر است که توسط ترامپ شکل گرفت. در واقع آمریکایی‌ها در اقدامی غیر انسانی و بر خلاف قوانین حقوق بشری اعلام می‌کنند که بیت‌المقدس پایتخت رژیم صهیونیستی است؛ لذا بزرگترین ناقض حقوق ملت‌ها دولتمردان آمریکا هستند.

نماینده مردم شهرستان خمین در مجلس شورای اسلامی با اشاره به مهم‌ترین هدف «دونالد ترامپ» رئیس جمهور آمریکا در منطقه خاطرنشان کرد: آمریکا و متحدانش در خاورمیانه تلاش می‌کنند تا محور مقاومت تضعیف شود و از این طریق امنیت صهیونیست‌ها در منطقه را حفظ شود.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی وحدت میان ایران و کشورهای اسلامی در جهت حمایت و پشتیبانی از مردم بی‌دفاع عراق و سوریه را باعث شکست جریان تکفیری در منطقه عنوان کرد و گفت: آمریکا، رژیم صهیونیستی و آل‌سعود تلاش کردند که سوریه را تجزیه کنند اما همکاری ایران و کشورهای دیگر اجازه چنین گستاخی را به غربی ها نداد و سرانجام تمام مجاهدت‌های جبهه مقاومت، سیاست‌های ضد انسانی حامیان داعش با شکست مواجه شد.

انتهای پیام/ 151

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار