سردار افشار در گفت‌وگو با دفاع پرس:

شهدای مدافع حرم مایه افتخار ملت ایران هستند

فرمانده سابق بسیج گفت: شهدای مظلوم مدافع حرم صدها کیلومتر را طی کردند، تا از حرم اهل بیت (ع) دفاع کنند. اینها هنر بزرگی را به خرج داده‌اند که درک آن بسیار سخت است.
کد خبر: ۲۸۳۸۱۵
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۶:۲۲ - 18March 2018

شهدای مدافع حرم مایه‌ی افتخار ملت و مملکت ما هستند

سردار سرتیپ پاسدار علیرضا افشار فرمانده سابق بسیج و رئیس شورای عالی اندیشه ورزی سپاه در گفت‌وگو با خبرنگار حماسه و جهاد دفاع پرس، درباره مجاهدت‌های شهدا و رزمندگان مدافع حرم اظهار داشت: همه‌ی شهدا چه شهدای انقلاب، چه شهدای دفاع مقدس و مدافعان حرم، ارزش‌هایی چون ایثار، گذشت، فداکاری، شجاعت و بسیاری از فضیلت‌های اخلاقی را برای ما به جای گذاشته‌اند.

وی ادامه داد: شهدای مدافع حرم ادامه‌دهنده راه شهدای دفاع مقدس و مایه‌ی افتخار ملت و مملکت ایران هستند. این شهدای مظلوم صدها کیلومتر را طی کردند، تا از حرم اهل بیت (ع) دفاع کنند. اینها هنر بزرگی را به خرج داده‌اند که درک آن بسیار سخت است.

سردار افشار با بیان اینکه نباید بگذاریم خون این شهدای مظلوم پایمال شود، اضافه کرد: متاسفانه امروز برخی در داخل کشور عناصر بیگانه شده‌اند و درباره شهدا و رزمندگان مدافع حرم حرف‌های نامناسب و دردآوری می‌زنند.

فرمانده سابق بسیج تصریح کرد: این دسته قلیل از افراد بدانند، ملت شهیدپرور در مقابل اینگونه موضع‌گیری‌های آنها که موجبات شادی دشمن را فراهم کرده است، سکوت نخواهند کرد و بدانند پاسخ کوبنده و سنگینی نثارشان می‌شود.

انتهای پیام/ 116

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار