رئیس سازمان بسیج سازندگی استان قزوین خبر داد؛

اعزام 19 گروه جهادی از استان قزوین به مناطق محروم

رئیس سازمان بسیج سازندگی استان قزوین از اعزام 19 گروه جهادی در ایام نوروز به مناطق محروم استان و مناطق زلزله‌زده کرمانشاه خبر داد.
کد خبر: ۲۸۳۸۳۶
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۶ - 17March 2018

اعزام 19 گروه جهادی از استان قزوین به مناطق محرومبه گزارش دفاع پرس به نقل از روابط عمومی بسیج سازندگی، «حمیدرضا الله‌بداشتی» اظهار داشت: در ایام نوروز امسال بیش از 19 گروه جهادی از استان قزوین برای خدمت به مردم راهی مناطق محروم می‌شوند.

وی افزود: 13 گروه جهادی از رده‌های بسیج محلات و اقشار و 6 گروه جهادی از بسیج دانشجویی، نوروز 97 را در مناطق محروم و در کنار مردم این مناطق سپری می‌کنند.

رئیس سازمان بسیج سازندگی استان قزوین ادامه داد: این گروه‌ها در ایام نوروز در خدمات خود را در قالب خدمات پزشکی، فرهنگی، عمرانی و همچنین آموزشی ارائه می‌دهند.

الله‌بداشتی اضافه کرد: سه گروه از 6 گروه جهادی دانشجویی در ایام نوروز راهی مناطق زلزله‌زده کرمانشاه می‌شوند و در این مناطق به ارائه خدمات می‌پردازند.

این مسئول با بیان اینکه اردوهای جهادی می‌تواند یک نظام پیشرو با تکیه بر ظرفیت‌های مردمی باشد، عنوان کرد: در حوزه جهادی برخی خانواده‌ها که مطابق با سنت و روال هر ساله در ایام عید به نقاط تفریحی کشور سفر می‌کنند، از طریق ساماندهی بسیج سازندگی می‌توانند در کنار خانواده‌های مناطق محروم با هدف کمک‌رسانی به آن‌ها حضور یافته و اوقات خوشی را سپری کنند.

رئیس سازمان بسیج سازندگی استان قزوین با بیان اینکه فلسفه کاری گروه‌های جهادی خودجوش بودنش است، مطرح کرد: ما فقط کار سازماندهی آن‌ها را بر عهده داریم و باید کار گروه‌های جهادی به فرهنگ تبدیل شود.

الله‌بداشتی بر برجسته کردن اقدامات گروه‌های جهادی تأکید کرد و گفت: این اقدام موجب ترغیب مردم برای گرایش یافتن به سمت این گروه‌ها می‌شود.

وی در پایان با بیان اینکه باید فضای خدمت را برای این گروه‌ها فراهم کنیم، یادآور شد: برای ترغیب مردم باید جلوه‌های اجتماعی کار این گروه‌ها را برجسته کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها