مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس خراسان شمالی عنوان کرد؛

ضرورت توجه بیشتر به درس دفاع مقدس در دانشگاه‌ها

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان شمالی گفت: درس آشنایی با دفاع مقدس باید با جدیت بیشتری در دانشگاه‌ها ارئه شود.
کد خبر: ۲۸۳۸۴۰
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۶ - 17March 2018

توجه بیشتر به درس دفاع مقدس در دانشگاه هابه گزارش خبرنگار دفاع پرس از بجنورد، سرهنگ «احیاءمحمد امیری» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خراسان شمالی در جلسه‌ای با رئیس دانشگاه آزاد اسلامی شیروان اظهار داشت: درس آشنایی با دفاع مقدس باید با جدیت بیشتری در دانشگاه ها ارائه شود.

وی در خصوص یادمان شهدای دانشگاه آزاد شیروان عنوان کرد: این یادمان به گونه‌ای به عنوان زیارتگاهی برای دانشجویان این دانشگاه محسوب می‌شود؛ بنابراین باید به نحو شایسته از این یادمان نگهداری شود.

«ابوالفضل فرهادی» رئیس دانشگاه آزاد شیروان نیز در این جلسه قول مساعد به برگزاری 2 واحد درسی دفاع مقدس و گسترش آن در دانشگاه و تعداد کلاس ها را داد.

وی همچنین درخواستی مبنی بر برگزاری کلاس ضمن خدمت برای کارکنان دانشگاه آزاد شیروان توسط حفظ اداره کل آثار دفاع مقدس خراسان شمالی را ارائه کرد که از سوی مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس استان موافقت به عمل آمد.  

پیش از شروع جلسه مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس خراسان شمالی به همراه رئیس دانشگاه آزاد شیروان و جمعی از کارکنان، ضمن نظارت و سرکشی از یادمان شهدای این دانشگاه، فاتحه‌ای برای شادی روح این 2 شهید گمنام دانشگاه قرائت کردند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها