ما توانستیم ۱۸۸/

راهیان نور جلوه‌ای از ارزش‌ها و تلاش‌های دفاع مقدس است

دانشجوی دانشگاه فرهنگیان همدان گفت: راهیان نور بستری را فراهم می‌کند تا مطالبی را که در خصوص دفاع مقدس بار‌ها شنیده‌ایم به صورت عینی و ملموس درک کنیم.
کد خبر: ۲۸۳۸۴۷
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۱ - 17March 2018

راهیان نور جلوه‌ای از ارزش‌ها و تلاش‌های دفاع مقدس استبه گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع پرس، خانلری، دانشجوی رشته‌ی علوم تربیتی دانشگاه فرهنگیان همدان گفت: دلیل انتخاب نام شهید «احمدی‌ روشن» برای کاروان راهیان نور این دانشگاه تاکید بر محوریت علم بوده و برنامه‌هایی هم در این اردو با موضوع شهدای علمی برگزار شده است.

وی ادامه داد: راهیان نور بستری را فراهم می‌کند تا مطالبی را که در خصوص دفاع مقدس بار‌ها شنیده‌ایم به صورت عینی و ملموس درک کنیم.

این دانشجو یکی از مهم‌ترین دستاورد‌های دفاع مقدس را قدرت فعلی ایران در ابعاد دفاعی و علمی دانست و اظهار داشت: رزمندگان اسلام در هشت سال دفاع مقدس اجازه ندادند که یک وجب از خاک کشور در اشغال دشمن باقی بماند. در حال حاضر نیز به جایی رسیده‌ایم که کشور‌های دیگر به خاطر همین توانمندی علمی و دفاعی‌مان اجازه‌ی دست‌درازی در هیچ میدانی را ندارند.

خانلری در پایان با اشاره به اینکه ارزش‌ها و تلاش‌های دفاع مقدس سبب عزتمندی و قدرت کشور ایران شده است، افزود: لازم است که این ارزش‌ها به نسل جدید از طریق افرادی که جنگ را از نزدیک لمس کرده‌اند انتقال داده شود تا جوانان امروزی هم مانند جوانان دیروز به رشد و شکوفایی برسند.

انتهای پیام/ 114

نظر شما
پربیننده ها