پس از 45 روز دریانوردی؛

ناوگروه پنجاهم ارتش به کشور بازگشت

پنجاهمین ناوگروه نیروی دریایی ارتش متشکل از ناوهای تنب، نقدی و بایندر پس از 45 روز دریانوردی و پهلوگیری در بنادر خارجی کلمبو و بمبئی به بندرعباس بازگشت.
کد خبر: ۲۸۳۸۵۹
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۵ - 17March 2018

ناوگروه پنجاهم ارتش به کشور بازگشتبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع پرس، مراسم استقبال از پنجاهمین ناوگروه اعزامی به خلیج عدن با حضور امیر دریادار تورج حسنی مقدم جانشین نیروی دریایی راهبردی ارتش در اسکله منطقه یکم امامت نداجا برگزار شد.

امیر حسنی مقدم در این مراسم ضمن قدردانی از فرمانده و کارکنان این ناوگروه به اهمیت آموزش در نداجا اشاره کرده و اظهار داشت: آموزش آنقدر برای نیروی دریایی ارزش دارد که ما معتقدیم آموزش در واقع استمرار در انجام عملیات رزمی است.

وی افزود: در جهت اعتلای امر آموزش، هم دانشجویان، هم دانشگاه و هم مناطق باید به روز باشند و از لحاظ مهارتی و تخصصی رو به جلو حرکت کنند.

جانشین نیروی دریایی ارتش در ادامه گفت: ما برای اینکه بتوانیم از منافع و اهداف ملی خود دفاع کنیم و حرفی برای گفتن داشته باشیم با اعزام این ناوگروه‌ها پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران را در نقاط مختلف کشورها و آبهای بین المللی و بنادر خارجی برافراشته می کنیم تا هم پیام صلح و دوستی خود را برسانیم و هم حضور خود را در صحنه های مختلف سیاسی، فرهنگی، اجتماعی و نظامی اعلام داریم.

ناوگروه پنجاهم متشکل از ناو های تنب، نقدی و بایندر پس از 45 روز دریانوردی و پهلوگیری در بنادر خارجی کلمبو (سریلانکا) و بمبئی (هندوستان) و انجام کارورزی دانشجویان دانشگاه دریایی امام خمینی (ره) به وطن بازگشت.

انتهای پیام/ 151 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار