ما توانستیم ۱۸۹/ سیدحسین آقامیری:

انقلاب اسلامی تفکری بر مبنای فطرت بشریت است

حجت‌الاسلام آقامیری گفت: انقلاب اسلامی تفکری بر مبنای فطرت بشریت است. انقلاب اسلامی با قیام سیدالشهدا (ع) از نظر ساختاری تفاوتی ندارد؛ چرا که در مسیر قیام عاشوراست.
کد خبر: ۲۸۳۸۷۶
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۸ - 17March 2018

انقلاب اسلامی تفکری بر مبنای فطرت بشریت استبه گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع پرس، حجت الاسلام سید حسین آقامیری فعال فرهنگی در جمع زائران راهیان نور با بیان اینکه مخالفت با ماهیت انقلاب اسلامی علت اصلی دشمنی مستکبران با جمهوری اسلامی است، اظهار داشت: ماهیت انقلاب اسلامی استکبارستیزی است که دشمن با تمام تلاش خود سعی در از بین بردن آن دارد.

 وی با اشاره به اینکه اگر شهدا نبودند، معلوم نبود که بر سر ما چه می‌آمد، افزود: شهدای دفاع مقدس را نباید محصور به جغرافیا بدانیم؛ در حوزه جغرافیا شهدا بهترین عملکرد را داشتند و در طول هشت سال حتی یک وجب خاک را به دشمن ندادند.

حجت‌الاسلام آقامیری با تاکید بر اینکه شهدا جان خودشان را فدا کردند تا امروز بشریت بیدار شوند، گفت: امروز می‌بینیم که به خون شهدا به نتیجه رسیده و بیداری اسلامی در منطقه به وجود آمده است.

این فعال فرهنگی با اشاره به اینکه انقلاب به معنای تحول در فرد، جامعه، ملت ها، امت‌ها و در تمدن‌هاست، بیان کرد: نفوذ تفکر انقلاب اسلامی در جهان تفکری بدون مرز و محصور به مرز‌های جغرافیایی نیست.

حجت الاسلام آقامیری ابراز داشت: انقلاب اسلامی تفکری بر مبنای فطرت بشریت است، انقلاب اسلامی با قیام سیدالشهدا از نظر ساختاری تفاوتی ندارد چرا که در مسیر قیام عاشورا است.

وی پایان گفت: اگر بتوانیم از ظرفیت راهیان نور در جهت اهداف انقلاب اسلامی قدم برداریم موفق هستیم و باید با تبیین درست فرهنگ ایثار و شهادت روحیه انقلابیگری در جوانان افزایش دهیم.

انتهای پیام/ ۱۳۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار