ما توانستیم ۲۰۸/ آتش تقی‌پور در گفت‌وگو با دفاع پرس:

دفاع مقدس همچنان ادامه دارد/ وقایع جنگ تحمیلی را به وسیله هنر می‌توان به نسل جوان منتقل کرد

بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون با اشاره به جنگ نرم دشمن گفت: دفاع مقدس هنوز هم ادامه دارد و باید جوانان ما مراقب حملات دشمن باشند.
کد خبر: ۲۸۳۸۹۹
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۱:۱۵ - 18March 2018

دفاع مقدس همچنان ادامه دارد/ وقایع جنگ تحمیلی را به وسیله هنر می‌توان به نسل جوان منتقل کرد«آتش تقی‌پور» بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون با حضور در یادمان‌های دفاع مقدس در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگ و هنر دفاع پرس، درباره نقش هنر در انتقال فرهنگ دفاع مقدس به نسل جوان اظهار داشت: حضور هنرمندان در یادمان‌های دفاع مقدس می‌تواند به آن‌ها برای طراحی ایده‌های جدید کمک کند.

وی ادامه داد: صحنه‌ها و توضیحاتی که راویان از ایثارگری و جانفشانی‌های رزمندگان برای ما بیان می‌کنند صحنه‌هایی است که می‌توان با کمک گرفتن از هنر، آن را به نسل‌های جدید منتقل کرد.

این بازیگر تئاتر، سیما و تلویزیون گفت: دفاع مقدس و حوادثی که در آن رخ داده‌اند، قابل تکرار نیست و ما باید بتوانیم آن‌ها را برای جوانان بازگو کنیم.

تقی‌پور با بیان اینکه روایان دفاع مقدس هزار حرف ناگفته دارند، افزود: ما باید بتوانیم با بهره‌گیری از کسانی که در دفاع مقدس حضور داشتند، اتفاقاتی را که رخ داده است، جمع کنیم، تا خدای ناکرده دفاع مقدس تحریف نشود.

وی با اشاره به اینکه وقتی می‌گوییم دفاع مقدس، حتما نباید به گذشته فکر کنیم، خاطرنشان کرد: دفاع مقدس هنوز هم ادامه دارد و باید جوانان ما مراقب حملات دشمن باشند.

این بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون گفت: امروز دشمن از طریق رسانه و فضای مجازی بطور مداوم در حال تهاجم فرهنگی به کشور ما است و باید همه در برابر این حملات ایستادگی کنیم.

انتهای پیام/ ۲۴۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار