تشکیلات خودگردان خواستار ایستادگی کشور‌های جهان مقابل زورگویی‌های آمریکا شد

تشکیلات خودگردان فلسطین از کشور‌های جهان خواست در برابر سیاست‌های زورگویانه و طرح‌های آمریکا بر ضد فلسطینیان بایستند.
کد خبر: ۲۸۳۹۱۱
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۰:۰۰ - 17March 2018

تشکیلات خودگردان خواستار ایستادگی کشور‌های جهان مقابل زورگویی‌های آمریکا شدبه گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع پرس، تشکیلات خودگردان فلسطین با اشاره به اینکه آمریکا به دنبال مشروعیت بخشیدن به اشغالگری و شهرک‌سازی‌های رژیم صهیونیستی است، از کشور‌های جهان خواست در برابر طرح‌های آمریکا بر ضد فلسطینیان بایستند.

وزارت امور خارجه تشکیلات خودگردان فلسطین طرح «نیکی هیلی»، سفیر آمریکا در سازمان ملل متحد را که بر اساس آن هر کشوری که از آمریکا و اسرائیل حمایت نکند باید مجازات شود، محکوم کرد.  

وزارت امور خارجه فلسطین روز شنبه (امروز) اعلام کرد که این طرح اقدامی بسیار خطرناک در راستای تجاوزگری‌های رژیم اشغالگر صهیونیستی و متحدانش در دولت آمریکاست که حقوق مسلم ملت فلسطین و حق آن را در مبارزه برای گرفتن حقوق خود پایمال می‌کند.

وزارت خارجه فلسطین اعلام کرد که این طرح پیامد‌های خطرناکی بر نظام بین الملل و پایه‌های آن و روابط سیاسی و دیپلماتیک و روابط انسانی بین کشور‌ها خواهد داشت. جانبداری نامحدود آمریکا از اشغالگران و سیاست‌های آن‌ها هرگونه فرصتی را برای برقراری صلح و حل و فصل سیاسی مبتنی بر گفتگو نابود می‌کند. افزون بر این، این تلاش و طرح آمریکا دروغ بودن ادعا‌های دولت آمریکا را درباره تلاش برای حل و فصل مناقشه آشکار ساخته و نشان داد که هدف آن مشروعیت دادن به اشغالگری و شهرک سازی صهیونیست‌هاست.

وزارت امور خارجه تشکیلات خوگردان فلسطین از همه کشور‌ها خواست در برابر سیاست‌های زورگویانه و باج‌خواهی‌های آمریکا و مواضع غیرقانونی آن بایستند.

منبع: صدا و سیما

نظر شما
پربیننده ها