ما توانستیم ۲۰۰/

مسئولان ادامه‌دهنده راه شهدا باشند

همسر شهید مدافع حرم محمد بلباسی گفت: شهدا برای ماندگاری دین اسلام و قیام فراموش نشدنی سالار شهیدان این راه را انتخاب کردند و از مسئولان نیز درخواست دارم مانند شهدا به مردم خدمت‌رسانی کنند.
کد خبر: ۲۸۳۹۱۹
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۲:۰۳ - 17March 2018

راهیان نور۹۷| مسئولان ادامه دهنده راه شهدا باشندبه گزارش دفاع پرس از اهواز، محبوبه بلباسی همسر شهید مدافع حرم محمد بلباسی امروز با حضور در یادمان شهدای هشت سال دفاع مقدس در جمع خبرنگاران به شخصیت والای شهید پرداخت و اظهار داشت: شهید هیچگاه آرزوهای شخصی خود را به خواسته‌های ملی ترجیح نمیداد و همیشه به فکر تاسیس اردوگاهی برای زائران راهیان نور بود.

وی افزود: شهید تمایل زیادی به برگزاری اردوهای راهیان نور به کشور سوریه داشتند تا از نزدیک جهاد و تلاش جهادگران را به زائران نشان دهد و همین آرزوها سبب شد که ایشان در راهی مشخص و خدایی به شهادت برسد‌.

همسر شهید مدافع حرم بلباسی با بیان اینکه مسئولان ادامه دهنده راه شهدا باشند، گفت: شهدا برای ماندگاری دین اسلام و قیام فراموش نشدنی سالار شهیدان این راه را انتخاب کردند و از مسئولان نیز درخواست دارم مانند شهدا به مردم خدمت رسانی کنند.

وی ضمن توصیه برگزاری ازدواج آسان توسط جوانان گفت: من و شهید بدون تجملات زندگی مشترک خود را آغاز کردیم و همین موضوع نیز سبب شد زندگی مشترک آرام و معنوی داشته باشیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها