خاطره عباسعلی کدخدایی از ماجرای دیدار با مادر چهار شهید دوران دفاع مقدس

عباسعلی کدخدایی سخنگوی شورای نگهبان با انتشار مطلبی در فضای مجازی از ماجرای دیدارش با مادر چهار شهید دوران دفاع مقدس نوشت.
کد خبر: ۲۸۳۹۲۱
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۲:۱۵ - 17March 2018

خاطره عباسعلی کدخدایی از ماجرای دیدار با مادر ۴ شهید دوران دفاع مقدسبه گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع پرس، عباسعلی کدخدایی سخنگوی شورای نگهبان با انتشار مطلبی در فضای مجازی از ماجرای توفیق دیدارش با مادر چهار شهید دوران دفاع مقدس نوشت. در ادامه، ماجرای این دیدار را می‌خوانید:

باسمه تعالی

دیدار با ام‌البنین در دارالمومنین!

جمعه ۲۵ اسفند توفیق نصیب شد تا در مراسم بزرگداشت شهید مصطفی احمدی روشن، مصطفای عزیز ایران اسلامی در کاشان شرکت کنم و در خدمت پدر و مادر بزرگوار آن عزیز سفر کرده باشم.

پدر و مادری عزیز که داغدار مصطفای خود هستند، همانگونه که ایران اسلامی داغ بر دل دارند، اگر چه مصطفای عزیز مانند دیگر شهدا عند ربهم یرزقون هستند و از شراب طهور الهی می‌نوشند، و سقاهم ربهم شرابا طهورا.

قبل این مراسم توفیق شد تا با پیشنهاد همسرم به دیدار مادر شهیدان بارفروش برویم که چهار فرزند خود را تقدیم انقلاب اسلامی کرده بود. وی را می‌توان ام‌البنین نامید و در کنار سایر مادران شهدا سرمایه‌های ارزشمند این جامعه.

وی از خیلی چیز‌ها گفت و اشک ما جاری. از اینکه پا‌های فرزندان را شب قبل از اعزام حنا می‌بست، از اینکه در چهلم یک فرزند، هفته فرزندی شهید دیگری را برگزار کرده، و از خوابی که یکی از دوستان قبل از شهادت دیده و وقتی تلفنی تماس می‌گیرند، می‌گوید من سالم هستم و مشکلی ندارم؛ و همان شب به خط می‌رود و شهید می‌شود؛ و بالاخره از اینکه یکبار ظاهرا در سال ۸۲ توفیق ملاقات با رهبر معظم انقلاب را نصیب گشته و اکنون تقاضای ملاقات دیگری داشت. آیا این دیدار دوباره تکرار می‌شود؟

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها