فرمانده سپاه استان سمنان تاکید کرد؛

لزوم خلاقیت، ابتکار و نوآوری در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت

فرمانده سپاه استان سمنان گفت: در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت باید از خلاقیت، ابتکار، نوآوری و تنوع در برنامه‌ها بهره گرفت.
کد خبر: ۲۸۳۹۲۲
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۹ - 18March 2018

خلاقیت، ابتکار و نوآوری درتروبج فرهنگ ابثار و شهادتبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از سمنان، سردار «حسن حسن‌زاده» فرمانده سپاه استان سمنان با سرهنگ «محمدحسن سلامی» مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان سمنان دیدار و گفت‌وگو کرد.

سردار حسن‌زاده در این دیدار اظهار داشت: انقلاب اسلامی با رهبری معمار کبیر انقلاب یک حرکت عظیمی را در کشور ایجاد و عرصه جدیدی را در جهان گشود که اهداف جدیدی را ترسیم کرد که 8 سال ایثارگری و فداکاری رزمندگان در دوران دفاع مقدس از اهداف انقلاب اسلامی است‌.

وی با بیان اینکه دفاع مقدس عرصه مقدسی است و هر فعالیتی در این حوزه مقدس ارزش والایی دارد گفت: امروز آنچه در دنیا شاهد آن هستیم وجود دفاع مقدس و فرهنگ دفاع مقدس است که همچنان در جامعه جاری و ماندگار است.

این مسئول فداکاری مدافعان حرم را حاصل الگوبرداری از دفاع مقدس دانست و گفت: الگو و تجارب دفاع مقدس است که امروز شاهد پیروزی در سوریه، عراق و لبنان هستیم و این پیروزی و این الگو حاصل زحمات و تلاش‌های رزمندگان جنگ تحمیلی بود.

حسن‌زاده خاطرنشان کرد: در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت باید از خلاقیت، ابتکار، نوآوری و تنوع در برنامه‌ها بهره گرفت.

وی اضافه کرد: دفاع مقدس گنج است و باید بالاترین بهره‌برداری را از آن انجام دهیم و به بهتریم شیوه به نسل جوان جامعه انتقال دهیم.

فرمانده سپاه استان سمنان جوانان را مخاطبان اصلی مرکز فرهنگی دفاع مقدس استان دانست و افزود: جوانان به‌عنوان آینده‌سازان کشور نقش اصلی را در تعیین هویت ایران اسلامی در آینده بر عهده‌دارند.

حسن‌ زاده تصریح کرد: انتقال ارزش‌های انقلابی و آرمان‌های شهدا به جوانان و نسل‌های آینده در اولویت اهداف این مرکز فرهنگی است.

وی در خصوص اصل ماهیت نام‌ گذاری مرکز فرهنگی دفاع مقدس بیان داشت: مرکز فرهنگی دفاع مقدس استان سمنان باید اثرگذار و اثر پذیری از فرهنگ دفاع مقدس باشد و مردم و نسل جوان باید اوقات فراغت خود را در این مکان سپری کنند.

در این دیدار مقرر شد دو مجموعه در تشکیل شورای راهبردی جهت انجام امور، تشکیل 12 کارگروه جهت هم افزایی، چاپ کتب دفاع مقدس، برگزاری اردوی یک روزه دانش آموزی در مرکز فرهنگی دفاع مقدس، استفاده از ظرفیت‌ها در تکمیل و بهره‌برداری هر چه سریع‌تر از مرکز فرهنگی دفاع مقدس مورد توجه و پیگیری فرار گیرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار