ما توانستیم ۲۰۲/ سردار اشتری:

دفاع در نیروی انتظامی همچنان باقیست/ نیروی انتظامی کاروان‌های راهیان نور را از مبدا تا مقصد همراهی می‌کند

فرمانده نیروی انتظامی با بیان اینکه در سال جاری ۷۵ نفر از پرسنل ناجا در جریان مواجهه با گروهک‌های معاند، ملحد و تروریستی به شهادت رسیده‌اند، گفت: نیروی انتظامی این افتخار را دارد که کاروان‌های راهیان نور را از مبدا تا مقصد همراهی کند.
کد خبر: ۲۸۳۹۲۹
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۳:۴۷ - 17March 2018

دفاع در نیروی انتظامی همچنان باقیست/ نیروی انتظامی کاروان های راهیان نور را از مبدا تا مقصد همراهی می کندبه گزارش خبرنگار اعزامی دفاع پرس به راهیان نور، سردار سرتیپ پاسدار حسین اشتری فرمانده نیروی انتظامی در مراسم اختتامیه جشنواره ره آورد سرزمین نور اظهار داشت: راهیان نور که به ابتکار فرمانده معظم کل قوا از چند سال گذشته شکل گرفته، موجب خیر و برکت برای مردم کشورمان بوده است. کسانیکه در قالب کاروان ‌های راهیان نور به مناطق عملیاتی سفر می کنند، هم با خودشان صفا و معنویت را به این مناطق می آورند و هم از این مناطق پرجاذبه و با معنویت ره توشعه ای می گیرند و به شهرهای خود بر می گردند.

سردار اشتری با بیان اینکه طبق آماری که ستاد مرکزی راهیان ارائه کرده است هر سال نسبت به سال گذشته تعداد زائران مناطق عملیاتی افزایش پیدا می کند، تصریح کرد: سال جاری حدود ۶ میلیون نفر از مردم عزیز کشورمان از مناطق عملیاتی بازدید کرده اند. 

وی در ادامه با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه باید از گنجینه عظیم دفاع مقدس استفاده کرد، گفت: به فرموده مقام معظم رهبری دفاع مقدس تابلوی زیبایی است که در مقابل چهره ما قرار دارد، هر چقدر به این تابلو نزدیک تر شویم به زوایای آن که مملو از رشادت و ایثار است پی می بریم. 

فرمانده نیروی انتظامی با تاکید بر اینکه هر چه در شناسایی این گنج عظیم سرمایه گذاری شود به نفع کشور است، بیان داشت: ما باید در سال های آینده با ایجاد بسترهای لازم بتوانیم میزبان زائران بیشتری در مناطق عملیاتی باشیم.

وی در ادامه گفت: نیروی انتظامی این افتخار را دارد که در دوران پیروزی انقلاب اسلامی و بعد از آن توانسته است مقابل گروه های ملحد و تروریستی بایستد و رسالت خود را انجام دهد و همچنین این نیرو در دوران دفاع مقدس نقش موثری داشته است.

سردار اشتری با بیان اینکه نیروی انتظامی ۱۳ هزار شهید، ۲۰ هزار جانباز و ۲ هزار آزاده تقدیم نظام کرده است، تصریح کرد: مقام معظم رهبری می فرمایند کسانیکه در نیروی انتظامی خدمت می کنند مجاهدین فی سبیل الله هستند؛ چون دفاع در نیروی انتظامی همچنان باقی است. در سال جاری ۷۵ نفر از پرسنل نیروی انتظامی در مواجهه با گروه های معاند، تروریست و اشرار جان خود را نثار کردند که گواه این ادعا است که دفاع در نیروی انتظامی همچنان باقیست. 

فرمانده نیروی انتظامی ضمن تشکر از سردار کارگر رئیس ستاد مرکزی راهیان نور خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی در مسئولیتی که ستاد مرکزی راهیان نور تحت عنوان کمیته ایمنی و امنیت بر عهده این نیرو گذاشته است، مشغول خدمت است. 

سردار اشتری خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی این افتخار را دارد که کاروان های راهیان نور را از مبدا تا مقصد همراهی کند. 

وی در پایان ضمن تشکر از کارکنان نیروی انتظامی استان خوزستان که با روحیه جهادی در حال خدمت هستند، گفت: به برکت هماهنگی های خوبی که بین نیروی انتظامی و ستاد مرکزی راهیان نور صورت گرفته است، زائران راهیان نور کمترین مشکل را داشته اند و البته این لطف را مدیون حضرت سید الشهدا (ع) و عنایت خود شهدا هستیم. 

انتهای پیام/ ۴۱۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار