ما توانستیم ۲۰۳/

«سردار حرم» پس از دهلاویه به گلزار شهدای هویزه آمد

نمایش «سردار حرم» گروه نمایشی شهر آشوب استان لرستان پس از دهلاویه به گلزار شهدای هویزه آمد.
کد خبر: ۲۸۳۹۳۰
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۳:۵۱ - 17March 2018

«سردار حرم» پس از دهلاویه به گلزار شهدای هویزه آمدبه گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع پرس، گروه نمایشی شهر آشوب استان لرستان که با نمایش خیابانی «سردار حرم» در دومین همایش ملی تئاتر خیابانی راهیان نور «هنر دفاع» حضور دارد پس از اجرای موفق در یادمان شهید دکتر مصطفی چمران دهلاویه در سه نوبت اجرا شد.

این نمایش به نویسندگی و کارگردانی پژمان شاهوردی با موضوع شهدای مدافع حرم با استفاده از عناصر بصری و آوایی پیش از این در رویدادهای ملی دیگر حضور داشته است.

نمایش سردار حرم با حضور سامان شکیبا، حسام شریعتمدار، حسین ایزدی، میلاد صادق زاده، مهدی جودکی و پژمان شاهوردی از شهرستان بروجرد استان لرستان عازم خوزستان است.

دومین همایش ملی تئاتر خیابانی راهیان نور توسط مصطفی بوعذار بعنوان مجری طرح برگزاری و با حمایت سازمان هنری و امور سینمایی دفاع مقدس کشور با حضور ۹ گروه نمایشی همزمان در استان های ایلام، کرمانشاه، آذربایجان غربی و خوزستان  از ۲۰ اسفند۹۶ آغاز شده است، تا 10 فرودین ۹۷ پذیرای کاروان‌های راهیان نور است. 

نمایش سردار حرم پس از اجرا در یادمان دهلاویه و گلزار شهدای هویزه، در یادمان شلمچه، موزه دفاع مقدس خرمشهر و محوطه مسجد جامع خرمشهر میزبان زائرین سرزمین نور و میهمانان نوروزی خواهد بود.

انتهای پیام/ ۱۲۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار