ما توانستیم ۲۲۹/ امیر سلیمانی:

راهیان نور سلاحی مستحکم در برابر نفوذ دشمنان است

فرمانده تیپ ۳۹۲ زرهی دشت آزادگان ارتش گفت: راهیان نور گنجینه تمام‌نشدنی و سلاحی مستحکم در برابر نفوذ دشمنان است.
کد خبر: ۲۸۳۹۵۹
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۹ - 18March 2018

راهیان نور سلاح مستحکم در برابر نفوذ دشمنان استبه گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع پرس، «امیر خدابخش سلیمانی» فرمانده تیپ ۳۹۲ زرهی دشت آزادگان ارتش با بیان اینکه دفاع مقدس یک ثروت است، گفت: فرهنگ ملت ایران شهادت طلبی، مجاهدت در راه خدا و تسلیم نشدن در برابر ظلم و ستم است.

وی با بیان اینکه خاطرات دفاع مقدس میراثی است که از شهدا برای ما به امانت مانده است، افزود: باید سعی کنیم تا خاطرات هشت سال دفاع مقدس از ذهن ها خارج نشود و برای این کار باید فناوری آن را یاد بگیریم و به دیگران نیز منتقل کنیم. راهیان نور آن فناوری ای است که باید به وسیله آن فرهنگ ایثار، شهادت، جهاد و از خودگذشتگی را به نسل جوان منتقل کنیم.

فرمانده تیپ ۳۹۲ زرهی دشت آزادگان ارتش با اشاره به اینکه شهدا مظهر ایثار و از خودگذشتگی هستند، تصریح کرد: امروز دشمن تمام تلاش خود را می کند تا به جمهوری اسلامی ضربه وارد کند و آخرین حربه دشمن این است تا با نفوذ فرهنگی ذهن های نسل جوان را مورد هدف قرار دهد.

وی راهیان نور را گنجینه تمام نشدنی و سلاحی مستحکم در برابر نفوذ دشمنان دانست و خاطرنشان کرد: سلاح ما در برابر دشمنان فرهنگ ایثار، شهادت، از خودگذشتگی و جانفشانی های رزمندگانی است که با تاسی از حادثه عاشورا به جا مانده است.

سلیمانی گفت: باید با تجلیل از رزمندگان هشت سال دفاع مقدس که به عنوان راویان تاریخ شفاهی جنگ می باشند نسل جوان را با رشادت های رزمندگان در نبرد حق علیه باطل آشنا کرد.

وی در ادامه با تشریح فعالیت های تیپ 392 زرهی دشت آزادگان در راهیان نور بیان کرد: هرساله از 20 اسفند ماه همزمان با شروع راهیان نور جنوب کشور نمایشگاه دستاوردهای نیروی هوایی، هوانیروز و پدافند در یادمان های دهلاویه و شهدای عملیات رمضان با مدیریت تیپ۱۹۲ زرهی و پادگان میشداغ که مدیریت آن با تیپ 392 زرهی ارتش آمادگی کامل برای پذیرایی زائران داریم.

فرمانده تیپ ۳۹۲ زرهی دشت آزادگان آجا افزود: تعداد ۱۵ خادم از ستاد راهیان نور کشور در زمینه های فرهنگی، پاسخ به سوالات شرعی و کمک رسانی به زائران در یادمان دهلاویه خدمت رسانی می کنند.

انتهای پیام/ 141

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار