ما توانستیم ۲۲۶/ محمد مهدی روستا خبر داد؛

اجرای طرح «الگوسازی از شهدا به سبک مودت اسلامی»

مسئول قرارگاه راهیان نور بسیج دانشجویی استان فارس گفت: از مهمترین اهداف طرح «الگوسازی از شهدا به سبک مودت اسلامی» آشنایی دانشجویان و خادمین با «زیارت با معرفت» از جمله موضوعات این طرح است.
کد خبر: ۲۸۳۹۶۸
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۸ - 18March 2018

اجرای طرح «الگوسازی از شهدا به سبک مودت اسلامی»به گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع پرس، محمد مهدی روستا مسوول قرارگاه راهیان نور بسیج دانشجویی استان فارس با اشاره به اینکه اعزام دانشگاهیان استان فارس در قالب چهار کاروان در چهار بازه زمانی مختلف انجام می‌شود، اظهار داشت: یادمان‌های شهدا بهترین مکان برای آشنایی با سیره شهدای دفاع مقدس است که اگر دانشجویان با شهدا آشنا شوند بسیاری از مشکلات فرهنگی و اجتماعی امروز جامعه مرتفع خواهد شد.

مسوول قرارگاه راهیان نور بسیج دانشجویی استان فارس از طرح «الگوسازی از شهدا به سبک مودت اسلامی» خبر داد و بیان کرد: آشنایی دانشجویان و خادمین با زیارت با معرفت از جمله اهداف این طرح است.

وی افزود: حضور دانشجویان در یادمان شهدا موجب تقویت روحیه خودباوری است؛ چرا که اگر بدانند ۶۴ کشور بصورت مستقیم و غیر مستقیم با انواع کمک‌های مالی و نظامی در جنگ علیه ایران اسلامی به رژیم بعث عراق کمک می‌کردند، اما با این وجود ملت ایران مجاهدانه ۸ سال از کشور عزیزمان دفاع کردند و در نهایت نیز با کمال صلابت و قدرت در جنگ پیروز شدند به خودباوری می‌رسند.

انتهای پیام/ ۱۳۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار