ما توانستیم ۲۱۸/

باید قدر حضور چشمگیر مردم در راهیان نور را دانست

فرمانده ناحیه بسیج مقداد سپاه تهران گفت: الحمدالله هرساله نسبت به سال گذشته بر زائرین راهیان نور افزوده می‌شود. باید این حضور را قدر دانست.
کد خبر: ۲۸۳۹۷۰
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۶ - 18March 2018

باید این حضور چشمگیر مردم در راهیان نور را قدر داستسرهنگ داود غفارپور فرمانده ناحیه بسیج مقداد سپاه تهران در گفت‌وگو با خبرنگار حماسه و جهاد دفاع پرس، درباره راهیان نور اظهار داشت: عزت و سربلندی امروز خود را مدیون خون شهدا هستیم؛ شهدایی که با تبعیت از ولایت در مقابل استکبار ایستادگی کردند و یک وجب از خاک میهن را به دشمن واگذار نکردند.

وی ادامه داد: جریان راهیان نور آمده است تا این ایستادگی  و باورهای انقلابی و جهادی مردان خدا را به نسل‌های امروز و آینده انتقال دهد.

غفارپور با بیان اینکه راهیان نور چندین سال متوالی است که برگزار می‌شود، عنوان کرد: الحمدالله هرساله نسبت به سال گذشته بر زائرین افزوده می‌شود. باید این حضور را قدر دانست.

وی افزود: راهیان نور امروز تبدیل به یک فرهنگ ریشه‌دار و عظیمی شده است که حتی از خارج کشور نیز در این مناطق حضور پیدا می‌کنند. امیدوارم دستگا‌های متولی کار اگر چه تا به امروز انصافاً پای کار بوده‌اند، ولی مهم این است که بر حفظ و ماندگاری راهیان نور تلاش‌های بیشتری در طول سال داشته باشند.

انتهای پیام/ 116

نظر شما
پربیننده ها