ما توانستیم ۲۴۶/

با حضور چشمگیر زوار در راهیان نور احساس خستگی نمی‌کنیم

مجید عناپور از خدام راهیان نور گفت: ما زوار هر روز شاهد افزایش بازدیدکنندگان از مناطق عملیاتی و یادمان‌ها هستیم و این حضور فعال و چشمگیر مردم خستگی را از تن ما می‌برد.
کد خبر: ۲۸۳۹۸۴
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۹ - 18March 2018

با حضور چشمگیر زوار در راهیان نور ما خستگی نداریممجید عنانپور از خدام راهیان نور و حافظ کل قرآن کریم در گفت‌وگو با خبرنگار حماسه و جهاد دفاع پرس، درباره حضور زوار در مناطق عملیاتی و یادمان‌ها اظهار داشت: سیره شهدا الگویی عملی برای سبک زندگی اسلامی است و شهدای عزیزما الگوی عملی در شجاعت، ایثار و فداکاری برای نسل امروز و آینده هستند.

وی ادامه داد: راهیان نور یک فرهنگ عظیم در جهت ترویج تفکرات شهدا در جامعه است و از طرفی خاطرات ناب دوران دفاع مقدس را برای جوانان زنده می‌کند.

عنانپور تصریح کرد: ما زوار هر روز شاهد افزایش بازدیدکنندگان از مناطق عملیاتی و یادمان‌ها هستیم و این حضور فعال و چشمگیر مردم خستگی را از تن ما می‌برد.

وی اضافه کرد: نوجوانان و جوانان از هر قشر و تفکری در این مناطق حضور دارند و با عشق و علاقه در مراسم‌های مختلف فرهنگی و مذهبی شرکت کرده و هر کدامشان در این چند روز چندین دلنوشته را به ساحت مقدس شهدا تقدیم کرده‌اند.

انتهای پیام/ 116

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار