ما توانستیم ۲۳۱/ سردار فتحی زاده به دفاع پرس خبر داد؛

تدریس درس آشنایی با دفاع مقدس برای دانشجویان انتظامی در راهیان نور

فرمانده قرارگاه راهیان نور ناجا از حضور دانشجویان انتظامی در سرزمین‌های نور در راستای تدریس دو واحد درس آشنایی با دفاع مقدس خبر داد.
کد خبر: ۲۸۳۹۸۵
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۶ - 18March 2018

تدریس درس آشنایی با دفاع مقدس برای دانشجویان انتظامی در راهیان نورسردار سرتیپ محسن فتحی زاده فرمانده قرارگاه راهیان نور نیروی انتظامی در گفت‌وگو با خبرنگار اعزامی دفاع پرس به راهیان نور در خصوص یادمان شهید سبحانی در سوسنگرد اظهار داشت: مدیریت این یادمان بر عهده نیروی انتظامی است. در خصوص توسعه این یادمان قرار شده طرح جدیدی آماده شود، تا این یادمان تکمیل شود.

وی افزود: با توجه به اینکه یادمان شهید سبحانی در شهر سوسنگرد و در جوار مرکز فرهنگی دفاع مقدس سوسنگرد قرار دارد، تلاش شده از ظرفیت این مرکز استفاده و هم‌افزایی به وجود آید.

سردار فتحی زاده بیان کرد: مطالعات این اقدامات آغاز شده است و امیدواریم به زودی عملیاتی شود.

وی همچنین از اعزام قریب به یک هزار دانشجوی دانشگاه انتظامی امین به راهیان نور در راستای ۲ واحد درس آشنایی با دفاع مقدس خبر داد و عنوان کرد: تلاش داریم این حرکت استمرار یابد و دانشجویان این درس را در سرزمین های نور بهتر بیاموزند.

سردار فتحی زاده خاطرنشان کرد: همچنین حدود چهار هزار نفر از کارکنان و خانواده های نیروی انتظامی به سرزمین های نور اعزام شدند.

انتهای پیام/ ۲۱۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار