ما توانستیم ۲۲۷/ سردار اشتری در گفت‌وگو با دفاع پرس عنوان کرد؛

افزایش تعداد یادمان‌های دفاع مقدس نیروی انتظامی

فرمانده نیروی انتظامی گفت: امیدواریم با همکاری بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس تعداد یادمان‌های این نیرو در مناطق عملیاتی دفاع مقدس افزایش یابد.
کد خبر: ۲۸۳۹۸۶
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۱ - 18March 2018

تعداد یادمان های دفاع مقدس نیروی انتظامی افزایش می یابدسردار سرتیپ حسین اشتری فرمانده نیروی انتظامی در گفت‌وگو با خبرنگار اعزامی دفاع پرس به خوزستان، اظهار داشت: با همکاری بسیار خوبی که بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس با نیروی انتظامی داشته در مناطق مختلف تعداد چهار یادمان را ایجاد کردیم که در این یادمان‌ها به نقش نیروی انتظامی در دوران دفاع مقدس پرداخته می‌شود.

وی افزود: امیدواریم در آینده با همکاری بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس تعداد این یادمان‌ها را افزایش دهیم؛ زیرا نیروهای انتظامی که در آن دوران در قالب ژاندارمری، شهربانی و کمیته های انقلاب اسلامی حضور داشته نقش بسیار موثری را ایفا کردند.

سردار اشتری ادامه داد: بسیاری از شهدای نیروی انتظامی مربوط به همان روزها است لذا به هر مقدار که بتوانیم یاد و خاطره این شهدا و ایثارگران و رزمندگان را زنده نگاه داریم، برای نسل حاضر و آینده نیروی انتظامی مفید خواهد بود و پرسنل این نیرو با روحیه جهادی در خدمت هموطنان عزیزمان خواهند بود.

انتهای پیام/ 231

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار