ما توانستیم ۲۴۰/ حجت‌الاسلام طائب:

روایتگری در راهیان نور همانند روایتگری حادثه عاشوراست

فرمانده قرارگاه عمار با بیان اینکه روایتگری در راهیان نور همانند روایتگری حادثه عاشوراست، گفت: باید توجه داشت که روایتگری دفاع مقدس سبب تحریف و اغراق نشود.
کد خبر: ۲۸۳۹۸۸
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۳ - 18March 2018

روایتگری در راهیان نور همانند روایتگری حادثه عاشورا استبه گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع پرس، حجت الاسلام مهدی طائب فرمانده قرارگاه عمار با حضور در یادمان شهیدا عملیات کربلای 5 اظهار داشت: راهیان نور بقای کربلای حسینی و امتداد عاشوراست.

وی افزود: راهیان نور ادامه دهنده راه 72 نفر از انسان های پاکی است که در راه خدا خالصانه در رکاب ولی زمان خویش در برابر تمام کفر جنگیدند و ماندگار شدند زیرا عملی که در راه خدا شکل بگیرد و برای جلب رضایت الهی باشد تا قیامت ماندگار خواهد بود.

فرمانده قرارگاه عمار با اشاره به اینکه دشمنان از صدر اسلام تا کنون سعی در نابودی اسلام حقیقی داشتند که نه تنها در این راه موفق نشدند بلکه معارف اسلام را در تمامی جهان در حال گسترش دادند، افزود: روایتگری و نقل سینه به سینه حادثه عاشورا زمینه ساز حضور ملت ایران در جبهه های نبرد حق علیه باطل بود که کربلای دفاع مقدس را رقم زد.

حجت الاسلام طائب با تاکید بر اینکه روایتگری در راهیان نور همانند روایتگری حادثه عاشورا است، بیان کرد: باید توجه داشت که روایتگری دفاع مقدس نباید سبب تحریف و اغراق شود زیرا نیازی به اغراق و بزرگ نمایی نیست چراکه تمام حماسه ها حقیقت محض است.

وی با اشاره به سخنرانی اخیر مقام معظم رهبری در رابطه با اهمیت راهیان نور تصریح کرد: مقام معظم رهبری جامع ترین نقشه، محتوا، شکل و هدف غایی و نهایی را تبیین و ترسیم نمودند و بر ضرورت، تاثیر، اهداف و پالایش جوانان در راهیان نور تاکید نمودند.

فرمانده قرارگاه عمار در پایان با اشاره به شعار «ما توانستیم» راهیان نور، خاطرنشان کرد: شعار ما توانستیم امسال در راهیان نور شعار خوب و معنا داری است اما زمانی کامل و تمام می شود که لحظه ظهور حضرت صاحب الزمان (عج) فرا رسد.

انتهای پیام/ 141

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار