ما توانستیم ۲۴۹/

راهیان نور جلوه‌ای از ارزش‌ها و تلاش‌های شهدا و رزمندگان است

معاون سازمان بسیج رسانه کشور گفت: جریان راهیان نور بستری را فراهم می‌کند تا مطالبی را که بارها از آن دوران شنیده‌ایم، به صورت عینی و ملموس از نزدیک درک کنیم.
کد خبر: ۲۸۴۰۱۴
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۸ - 18March 2018

راهیان نور جلوه‌ای از ارزش‌ها و تلاش‌های شهدا و رزمندگان است

حجت‌الاسلام ذکریا نیکویی معاون سازمان بسیج رسانه کشور در گفت‌وگو با خبرنگار حماسه و جهاد دفاع پرس، درباره راهیان نور و حضور افراد در مناطق عملیاتی کشور اظهار داشت: راهیان نور نمایش و جلوه‌ای از ارزش‌ها و تلاش‌های شهدا و رزمندگان دفاع مقدس است.

وی ادامه داد: جریان راهیان نور بستری را فراهم می‌کند تا مطالبی را که بارها از آن دوران شنیده‌ایم، بصورت عینی و ملموس از نزدیک درک کنیم.

حجت‌الاسلام نیکویی حضور در راهیان نور را عرض تشکری به ساحت مقدس شهدا دانست و گفت: راهیان نور دارای فیوضات معنوی بسیاری است. شهدا در طَبَق اخلاص برای حفظ مملکت و برافراشته‌ شدن پرچم اسلام از جان خود گذشتند.

وی افزود: ما با حضور خودمان در این مناطق و پس از آن ترویج آرمان‌ها و باورهای شهدا در جامعه، اندکی می‌توانیم از مجاهدت‌های شهدای والامقام تشکر کنیم. باید بدانیم تا عمر داریم و در این مملکت زندگی می‌کنیم، این عمر و زندگی را مدیون شهدا هستیم.

معاون بسیج رسانه کشور تصریح کرد: امروز استقبال چشمگیر مردم از راهیان نور و حضور بیشمار جوانان، نشان‌دهنده اثرگذاری این مناطق مقدس است و الحمدالله هر ساله شاهد افزایش این حضور هستیم.

انتهای پیام/ 116

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار