ما توانستیم ۲۸۵/ یادداشت _ حمید محجوب

راهیان نور تبدیل به پایگاه مهم معنوی فرهنگی جهان شده است

راهیان نور جریانی است که در سطح ملی و حتی بین‌المللی چند سالی می‌باشد که فعالیت‌ می‌کند و هر ساله بر مشتاقان آن افزوده می‌شود.
کد خبر: ۲۸۴۰۱۶
تاریخ انتشار: ۲۹ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۲:۳۰ - 20March 2018

راهیان نور تبدیل به پایگاه مهم معنوی فرهنگی جهان شده است

گروه حماسه و جهاد دفاع پرس ـ حمید محجوب؛ هزاران نفر از سراسر دنیا با سرزمین نور ارتباط برقرار می‌کنند و سعی دارند به سیره شهدا و سبک زندگی آنان نزدیک شوند. این موضوع خود گویای حساسیت فوق‌العاده راهیان نور را دارد.

راهیان نور با دل‌های عاشق سر و کار دارد. با دل‌هایی که رنگ و بوی خدایی دارد و خود را وابسته به شهدا می‌دانند. هدف اصلی راهیان نور رسیدن به اهداف فرهنگی متعالی که آشنایی نسل‌های بعدی با هنجارهای مطلوب دفاع مقدس و تبدیل این هنجارها به رفتار در متن جامعه باشد، است.

راهیان نور جریانی است که در سطح ملی و حتی بین‌المللی چند سالی می‌باشد که فعالیت‌ می‌کند و هر ساله بر مشتاقان آن افزوده می‌شود. امروز راهیان نور به پایگاه مهم معنوی فرهنگی عاشورائیان جهان تبدیل شده است.

بسیاری از شخصیت‌های مهم فرهنگی، علمی و سیاسی کشور و یا حتی دنیا به مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس در جنوب، غرب و شمالغرب می‌آیند. راهیان نور به دنبال نشر فرهنگ غنی جهاد، ایثار، مقاومت و شهادت در سطح جامعه است. جریان راهیان نور مبتنی بر تفکر ملت ایران شکل گرفته و این وظیفه بر دوش همه احساس می‌شود تا حرکت بزرگ این جریان که با طرز تفکر شخصیت‌های ارزشمندی چون امام راحل و شهدا رشد یافته است را تبیین کنیم.

همانطور که رهبر معظم انقلاب امام خامنه‌ای (دامت برکاته) فرمودند: «دفاع مقدس گنج عظیمی است که باید استخراج شود...»، ما معتقدیم که در حوزه راهیان نور که برگرفته از فرهنگ ناب دفاع مقدس است، سوژه‌های فراوانی داریم که با پرداختن به آن می‌توانیم خلاء‌های جامعه را به خوبی پوشش دهیم.

انتهای پیام/ 116

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار