رسانه نقش عظیمی در فرهنگ‌سازی راهیان نور در جامعه دارد

رئیس سازمان بسیج رسانه کشور گفت: مردم با رصد کردن اتفاقات راهیان نور و حضور افراد در مناطق است که می‌توانند از این جریان اطلاع پیدا کنند. کار این اطلاع رسانی با رسانه‌ها است.
کد خبر: ۲۸۴۰۱۹
تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۱:۱۵ - 19March 2018

رسانه نقش عظیمی در فرهنگ‌سازی راهیان نور در جامعه دارد

مسعود بصیری رئیس سازمان بسیج رسانه کشور در گفت‌وگو با خبرنگار حماسه و جهاد دفاع پرس، درباره وظیفه رسانه‌ها در جهت پوشش خبری راهیان نور اظهار داشت: قدرتی که رسانه‌ها دارند در تمامی ابعاد، چه ابعاد سیاسی، اجتماعی و چه در ابعاد فرهنگی امروزه نقش بسزا و قابل اهمیتی است. به طوری که حتی در جریانات عمده اجتماعی هم رسانه‌ها نقش عمده‌ای ایفا می‌کنند.

وی ادامه داد: بهترین و سریعترین راه انتقال ارزش‌ها به نسل‌های بعدی حرکت راهیان نور است. رسانه‌ها باید همگام با مردم در این جریان حرکت کنند. نقش ویژه رسانه در اطلاع‌ رسانی مطلوب و بر کسی پوشیده نیست.

بصیری با اشاره به اینکه امروز تعامل بین رسانه‌ها و راهیان نور تا حدودی بر قرار شده است، عنوان کرد: در اغلب اوقات اخبار راهیان نور در راس پربیننده‌ترین مطالب رسانه‌ها قرار می‌گیرد ولی تا رسیدن به وضع مطلوب راه زیادی را در پیش داریم.

رئیس سازمان بسیج رسانه کشور تصریح کرد: رسانه نقش عظیمی در جهت فرهنگ‌سازی جریان راهیان نور در جامعه دارد. مردم با رصد کردن اتفاقات راهیان نور و حضور افراد در مناطق است که می‌توانند از این جریان اطلاع پیدا کنند. کار این اطلاع رسانی با رسانه‌ها است.

انتهای پیام/ 116

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار