ما توانستیم ۴۰۹/

راه‌اندازی شش نمایشگاه هنری در یادمان‌های دفاع مقدس

دبیر قرارگاه راهیان نور جهاد سازندگی از راه‌اندازی شش نمایشگاه آثار هنری در یادمان‌های دفاع مقدس خبر داد.
کد خبر: ۲۸۴۰۳۴
تاریخ انتشار: ۰۵ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۹ - 25March 2018

راه اندازی شش نمایشگاه هنری در یادمان‌های دفاع مقدسبه گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع پرس، «حجت ترشیزی» دبیر قرارگاه راهیان نور جهاد سازندگی با حضور در مرکز رسانه ای ستاد مرکزی راهیان نور کشور ضمن تشریح برنامه های قرارگاه راهیان نور جهاد، گفت: این قرارگاه در کنار سایر گروه های مردمی در حوزه راهیان نور فعالیت های خود را با هماهنگی ستاد مرکزی راهیان نور کشور ساماندهی نموده است.

وی افزود: آموزش و بکارگیری راویان در یادمان های شهدا به همراه آموزش و بکارگیری راویان سیار در سایر یادمان ها و مراکز فرهنگی دفاع مقدس از اقدامات انجام شده در این قرارگاه است.

دبیر قرارگاه راهیان نور جهاد به راه اندازی بیش از شش نمایشگاه در یادمان ها اشاره و بیان کرد: بخشی از مفاهیم و اسناد به جای مانده از دوران دفاع مقدس در قالب پوستر و... به نمایش گذاشته شده است.

وی با بیان اینکه چهار دوره آموزش روایتگری به صورت تخصصی در شمال غرب، برای راویان برگزار شده است، اظهار کرد: ما برای دفاع مقدس باید رسانه سازی کنیم که انسان ها رسانه ساز های ما هستند و راوی به نوعی یک رسانه است بدون اینکه بحث رسانه در آن مطرح شود. در بحث رسانه ما باید تحت تاثیر غرب نباشیم و مانند شهید آوینی که کارش را از یک اتاق کوچک شروع کرد و اول خودش را ساخت عمل کردیم.

انتهای پیام/ 141

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار