ما توانستیم ۲۴۵/ همسر شهید بلباسی:

مسوولین در راه خدمت‌رسانی به مردم تلاش مضاعف داشته باشند

محبوب بلباسی گفت: شهدا برای ماندگاری و حفظ دین اسلام و انسانیت قدم در راه جهاد و هجرت نهادند، مسوولین هم به تبعیت از این راه باید در راه خدمت‌رسانی به مردم تلاش مضاعف و جهادی داشته باشند.
کد خبر: ۲۸۴۰۴۲
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۴ - 18March 2018

مسئولین در راه خدمت‌رسانی به مردم تلاش مضاعف داشته باشندبه گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع پرس، «محبوبه بلباسی» همسر شهید محمد بلباسی در توصیه ای به جوانان برای مدنظر قرار دادن ازدواج آسان اظهار داشت: ملاک و معیارم برای ازدواج با شهید بلباسی معیارهای مادی که این روزها می‌بینیم در بخشی از جامعه ترویج پیدا کرده، نبود و زندگی خود را سنتی، ساده و معمولی آغاز کردیم. همین هم باعث شد آرامشی طی زندگی مشترک به دست بیاوریم که قابل مقایسه با سایر داشته‌های مادی نبود.

وی با اشاره به بعضی از ایده‌ها و آرمان‌های همسرش ادامه داد: آمال و آرزوهای شهید بلباسی شخصی نبود، بلکه مباحث اعتقادی و ملی را در بر ‌می‌گرفت. به طور مثال به فکر تاسیس یک اردوگاه برای زائرین راهیان نور بود، قصد داشت اردوهای جهادیِ خارج از کشور و یا خانوادگی در داخل کشور را اجرایی کند و همین‌طور به راه‌اندازی حرکت راهیان نور به مقصد سوریه برای شناخت راه مدافعان حرم و دغدغه‌ای که باعث شد جهاد در راه خدا و ارزش‌ها را برگزینند فکر می‌کرد.

همسر شهید در پایان گفت: شهدا برای ماندگاری و حفظ دین اسلام و انسانیت قدم در راه جهاد و هجرت نهادند و این هدف خیلی عظیمی است، مسوولین هم به تبعیت از این راه باید در راه خدمت‌رسانی به مردم تلاش مضاعف و جهادی داشته باشند.

انتهای پیام/ 141

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار