ما توانستیم ۲۵۵/ سردار کارگر در گفت‌وگو با دفاع پرس مطرح کرد؛

رشد چشمگیر حضور مردم در سفرهای راهیان نور/ نقش نیروی انتظامی در ایمنی و امنیت کاروان‌های راهیان نور بی‌بدیل است

رییس ستاد مرکزی راهیان نور کشور به رشد چشمگیر حضور مردم در سفرهای راهیان نور اشاره کرد و گفت: استقبال مردم از سفرهای راهیان نور نسبت به سال گذشته رشد داشته است که امیدواریم این روند ادامه یافته و ما نیز توفیق احیای زیرساخت‌ها در این مسیر را داشته باشیم.
کد خبر: ۲۸۴۰۵۲
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۷:۴۸ - 18March 2018

حضور مردم در سفرهای راهیان نور نسبت به سال گذشته چشمگیر است/ نقش بی‌بدیل نیروی انتظامی در ایمنی و امنیت کاروان‌های راهیان نورسردار سرتیپ بسیجی «بهمن کارگر» رییس ستاد مرکزی راهیان نور کشور در حاشیه حضور در کانال کمیل و حنظله در گفت‌وگو با خبرنگار اعزامی دفاع پرس به مناطق عملیاتی جنوب کشور اظهار داشت: سردار اشتری فرمانده نیروی انتظامی با حضور در مناطق عملیاتی جنوب از یادمان‌های کربلای ۴، شلمچه، دهلاویه، شهید سبحانی، کانال کمیل و حنظله بازدید و در مراسم جشنواره «ره آورد سرزمین نور» شرکت کرد.

سردار کارگر در ادامه افزود: علاوه بر این فرمانده نیروی انتظامی ضمن بازدید از یادمان های دوران دفاع مقدس از پاسگاه های مرزی نیز بازدید به عمل آورد.

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس بیان داشت: نیروی انتظامی نقش مهمی در ایمنی و امنیت کاروان های راهیان نور ایفا می کند. از سال ۹۱ تاکنون نیروی انتظامی نقش بسیار مهمی در این مسیر داشته است.

وی در ادامه افزود: استانداری خوزستان متعهد شد که مسیرهای منتهی به کانال کمیل و حنظله را جهت دسترسی مناسب‌تر کاروان‌های راهیان‌نور بازسازی کند.

سردار کارگر با تاکید بر اینکه مسوولان کشوری علاقه‌مند به رسانه‌ای شدن حضورشان در مناطق عملیاتی نیستند، گفت:  رسانه‌ها با انعکاس سفر مسوولان به مناطق عملیاتی جنوب کشور  این پیام را به مردم مخابره کنند که مسوولان کشورشان به این مناطق علاقه‌مند هستند.

رئیس ستاد مرکزی راهیان نور کشور در ادامه با اشاره فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه «راهیان نور در واقع فناوریِ استفاده از ثروت عظیم و معدن طلای دوران دفاع مقدس است»، گفت: استقبال مردم از سفرهای راهیان نور نسبت به سال گذشته رشد داشته است که امیدواریم این روند ادامه یافته و ما نیز توفیق احیای زیرساخت‌ها در این مسیر را داشته باشیم.

سردار کارگر در ادامه تصریح کرد: انسان با حضور در کانال کمیل و حنظله دچار تحول شده و قلب خود را در این سرزمین جا می گذارد چراکه این کانال از حس و حال معنوی بالایی برخوردار است و اکثر آنهایی که در این منطقه حضور پیدا می کنند، متحول می شوند.

وی در پایان به مراسم متحول شدگان راهیان نور که در تهران با عنوان «حس پروانگی» برگزار شد اشاره کرد و افزود: اکثر دخترانی که متحول شده بودند و در این مراسم حضور داشتند آدرس کانال کمیل و حنظله را می دادند.

انتهای پیام/ ۴۱۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار