رسول ملاقلی پور و حبیب الله کاسه ساز مهمان نوروزی موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس

ساسان والی‌زاده گفت: از برنامه‌های متنوع موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس در ایام نوروز، مرور آثار سینمایی جهادگر فرهنگ و هنر مرحوم رسول ملاقلی‌پور و مرحوم حبیب‌الله کاسه‌ساز تهیه‌کننده پرتلاش سینمای دفاع مقدس است.
کد خبر: ۲۸۴۰۷۹
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۱:۰۰ - 18March 2018

رسول ملاقلی پور و حبیب الله کاسه ساز مهمان نوروزی موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدسبه گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع پرس، معاون فرهنگی و هنری موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس اظهار داشت: از برنامه‌های متنوع موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس در ایام نوروز، مرور آثار سینمایی جهاد گر فرهنگ و هنر مرحوم رسول ملاقلی پور و مرحوم حبیب الله کاسه ساز تهیه کننده پرتلاش سینمای دفاع مقدس است که از دوم فروردین ماه ۹۷ به مدت ۱۰ شب از ساعت ۱۸ در تالار هویزه موزه برگزار می‌شود.

ساسان والی زاده افزود: در این برنامه فیلم‌های سینمایی هیوا، سفر به چزابه، افق، مجنون، قارچ سمی و مزرعه پدری به کارگردانی مرحوم ملاقلی پور و فیلم‌های پروانه‌ای در مه، کنار رودخانه، آخرین مرحله و اخراجی‌های ۱ به تهیه کنندگی مرحوم کاسه ساز برای علاقمندان اکران می‌شود.

موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس به عنوان یکی از نقاط گردشگری تهران در ایام نوروز علاوه بر بازدید از تالار‌ها با اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی و هنری میزبان شهروندان تهرانی و گردشگران نوروزی است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار