مرکز فرهنگی دفاع مقدس همدان آماده استقبال از میهمانان نوروزی

همزمان با فرارسیدن سال نو، مرکز فرهنگی دفاع مقدس استان همدان آماده استقبال از میهمانان نوروزی خواهد بود.
کد خبر: ۲۸۴۱۲۶
تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۹ - 19March 2018

مرکز فرهنگی دفاع مقدس همدان آماده استقبال از میهمانان نوروزیبه گزارش دفاع پرس از همدان، سردار «مهدی ظفری» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان همدان با تبریک به مناسبت فرارسیدن سال نو و فصل بهار و با گرامیداشت یاد و نام 8 هزار شهید گلگون کفن این استان در طول انقلاب و دفاع مقدس اظهار داشت: مرکز فرهنگی دفاع مقدس همدان به عنوان یک قطب ارزشمند فرهنگی و مجموعه‌ای بی‌نظیر در سطح کشور شناخته می‌شود.

وی در ادامه با اشاره به وجود مزار مطهر شهید گمنام در این مجموعه بزرگ افزود: حرم مطهر شهید گمنام به عنوان یک روح معنوی سبب شده تا حال و هوای این مرکز خاص و ویژه باشد.

سردار ظفری همچنین با اشاره به ایجاد چند بخش جدید در مرکز فرهنگی دفاع مقدس همدان یادآور شد: مراسم پرده‌برداری از پیکره سرلشکر شهید «حسین همدانی» و رونمایی از سامانه نمایشی موشکی طی چند روز گذشته در این مجموعه برگزار شد و میهمانان نوروزی می‌توانند از این دو بخش نیز بازدید کنند.

وی در ادامه با بیان اینکه مرکز فرهنگی دفاع مقدس همدان در روز 13 فروردین تعطیل است خاطرنشان کرد: این مجموعه بزرگ فرهنگی در طول ایام نوروز 1397 از ساعت 9 تا 19 به صورت یکسره پذیرای میهمانان نوروزی و هموطنان خواهد بود.

ظفری در پایان با تاکید بر اینکه بازدیدکنندگان از مرکز فرهنگی دفاع مقدس همدان در هنگام حضور در مجموعه مسائل امنیتی در خصوص خودروی خود را نیز مدنظر داشته باشند تصریح کرد: با توجه به نبود پارکینک اختصاصی برای پارک خودرو در مجموعه، از مسافران نوروزی درخواست داریم تا از قراردادن اشیاء قیمتی در خودرو خود اجتناب کرده و مسائل امنیتی در این مورد را رعایت کنند.

خاطرنشان می‌شود، مرکز فرهنگی دفاع مقدس همدان واقع در میدان قائم (عج) ابتدای بلوار کولاب بوده، همچنین میهمانان و بازدید کنندگان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر و ارائه نظرات و پیشنهادات خود با شماره های 08138381010 – 08138381020 و 09183134484 تماس حاصل کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار