جاسمی در گفت‌وگو با دفاع پرس تاکید کرد؛

واکنش قاطع ایران در برابر اعمال تحریم‌های احتمالی

نماینده مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دوران تجاوزگری و زورگویی آمریکایی‌ها به پایان رسیده است، گفت: در مقابل هرگونه تهدید و تحریم از سوی مقامات آمریکایی واکنش قاطع نشان می‌دهیم.
کد خبر: ۲۸۴۱۳۶
تاریخ انتشار: ۲۹ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۰ - 20March 2018

/سیدقاسم جاسمی عضو کمیسیون امنیت ملی و نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار اخبار داخلی دفاع پرس، در خصوص تمدید تحریم علیه جمهوری اسلامی از سوی آمریکا، اظهار داشت: تمدید و یا اعمال تحریم‌های جدیدی که آمریکایی‌ها قصد دارند بر کشور ما تحمیل کنند، نشان‌دهنده ضعف مدیریتی رئیس‌جمهور این کشور است که نمی‌تواند در قالب برجام و پایبندی به تعهداتش در این قرارداد با مذاکرات مشکلات را برطرف کند.

این نماینده خانه ملت با اشاره به تصمیم برخی از کشورهای اروپایی مبنی بر تحریک آمریکایی‌ها در جهت اعمال تحریم علیه جمهوری اسلامی افزود: آلمان، انگلیس و فرانسه در واقع منافع خودشان را در همراهی کردن آمریکایی‌ها می‌دانند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ایران از بدو ظهور انقلاب اسلامی تا کنون به هیچ‌وجه زیر بار ظلم و زیاده‌خواهی‌های دشمنان و به‌ویژه آمریکایی‌ها نرفته و هرگز نخواهد نرفت، تصریح کرد: در مقابل هرگونه تهدید و تحریم از سوی مقامات آمریکایی واکنش قاطع نشان خواهیم داد.

جاسمی با اشاره به اینکه پیگیری‌های وزرای امور خارجه کشورهای عضو 1+5 برای ایجاد راهی مناسب در راستای تعامل با جوامع بین‌المللی دانست و گفت: تاکنون برجام برای ما هیچ دستاوردی نداشته است، اما امیدواریم با پایبندی طرف‌های عضو این توافق، در آینده‌ای نزدیک شاهد نتایج ثمر بخشی باشیم.

انتهای پیام/ 151

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار