حجت‌الاسلام ماندگاری:

دینداری و استقامت تا شهادت اساس رسیدن به راهیان نور است

استاد حوزه و دانشگاه گفت: دین دانی، دینداری و استقامت تا شهادت سه گام مهم رسیدن به راهیان نور است.
کد خبر: ۲۸۴۱۴۴
تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۲ - 19March 2018

دین دانی، دینداری و استقامت تا شهادت اساس رسیدن به راهیان نور استبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از ساری، حجت الاسلام «محمدمهدی ماندگاری» استاد حوزه و دانشگاه در جمع زائرین و مسئولین راهیان نور مازندران با بیان اینکه نور هم راه را روشن می‌کند و هم چاله‌های راه را به ما نشان می‌دهد، اظهار داشت: شهدا کسانی بودند که راه را درست پیدا کردند و در چاله‌های آخرالزمانی نیفتادند؛ نه در چاله ثروت، نه قدرت و نه شهوت.

حجت‌الاسلام ماندگاری گفت: شهدا کسانی بودند که عاقبت بخیری شان را خدا امضا کرده است.

وی با بیان اینکه شهدا به نور رسیدند و راهی را که از خود به جای گذاشتند مردم در مناطق عملیاتی 8 سال دفاع مقدس و راهیان نور به آن دست پیدا می کنند.

ماندگاری راه شهدا را راه ولایت دانست و گفت: پایه و اساس این راه سه گام است که راهیان نور برای پیدا کردن آن تلاش می‌کنند.

استاد حوزه و دانشگاه، دین دانی، دینداری و استقامت تا شهادت را سه گام مهم عنوان کرد و افزود: هر کسی باید تکلیفش را از دین پیدا کند و خوب پشت سر ولایت تکلیفش را انجام دهد و تا آخرین لحظه پایش بایستد.

وی با بیان اینکه راهیان نور بر پایه این سه گام شکل می‌گیرد، گفت: کسی که توفیق زیارت شهدا را در راهیان نور پیدا نکرد اگر در خانه خود این سه نکته را پیدا کند آنجا برایش راهیان نور به حساب می‌آید. 

ماندگاری خاطرنشان کرد: مسئولین هم در جایگاه مسئولیت‌شان تکالیفی دارند و باید بدانند تکلیف مسئولین خدمت بی‌منت در ادارات، راهیان نور و در همه عرصه‌ها در مسیر اوامر ولایت است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار