ما توانستیم ۲۶۹/

نمایشگاه شهید مدافع حرم جودی در اهواز افتتاح شد

نمایشگاه فرهنگی نظامی شهید مدافع حرم سید مهدی جودی ثانی در منطقه آب تیمور اهواز با حضور جمعی از فرماندهان و خانواده معظم شهدا افتتاح شد.
کد خبر: ۲۸۴۱۷۱
تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۳ - 19March 2018

نمایشگاه شهید مدافع حرم جودی در اهواز افتتاح شدبه گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع پرس، آیین افتتاح نمایشگاه فرهنگی-نظامی شهید مدافع حرم سید مهدی جودی ثانی با حضور خانواده معظم این شهید و امیر سرتیپ دوم صادقی برگزار شد.

امیر صادقی اظهار داشت: ارتش جمهوری اسلامی ایران چه در دوران سراسر افتخار دفاع مقدس و چه پس از آن در همه عرصه‌ها پشتیبان، ولی فقیه بوده است و شهید مدافع حرم جودی نمونه‌ای از این حضور است.

در ادامه برنامه حجت الاسلام والمسلمین محمدحسنی رییس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش ضمن تقدیر از دست اندر کاران راهیان نور ارتش و برگزار کنندگان نمایشگاه‌های دست آورد‌های دلیرمردان ارتش، حرکت راهیان نور را راه حل مشکلات فرهنگی جامعه دانست و افزود: مسئله ما در دفاع مقدس و پس از آن ما خاک نبود بلکه حضور در همه جبهه‌ها، دفاع از ارزش‌های والای اسلامی است.

در ادامه مراسم امیر سرتیپ دوم ستاد حسن سیفی فرمانده قرارگاه مرکزی راهیان نور ارتش گفت: در زمان پیامبراکرم(ص) شخصی نزد حضرت حضور یافت و داستان زنده به گور کردن دختر خود را برای ایشان بیان کرد. حضرت منقلب شدند و فرمودند بروید تا مادرتان برای شما دعا کند. این را گفتم که بدانید پیامبر اعظم چه انقلابی در جامعه کردند و چه مردمی را هدایت کردند؛ این عظمت انقلاب اسلامی پیامبر اسلام بود. در حدود هزار و چهارصد سال بعد هم از سلاله همین رسول مکرم بزرگ مردی آمد و نمونه‌ای از همان انقلاب را انجام داد.

وی افزود: این انقلاب بود که همه را یک رنگ کرد و ما را به اصل خودمان برگرداند و از اسارت طاغوت بیرون و طاغوت نفس نجات داد و هر روز بر افتخارات ایران و ایرانی افزود و شهدای انقلاب اسلامی، دفاع مقدس، شهدای علمی و مدافع حرم نشانه بارز این تداوم رشد و بالندگی است.

امیر سیفی گفت: این انقلاب بود که ما را در دفاع مقدس در برابر 43 کشور چهان متحد کرد و همه را متحیر نمود. ما در راهیان نور دست همه خدمت‌گذاران را چه در ارتش و سپاه و جه در جهاد و ... را می‌بوسم، چرا که اینان افسران خط مقدم دفاع فرهنگی هستند و از جانب فرمانده کل ارتش امیر سرلشکر موسوی از همه آن‌ها تشکر می‌کنم.

گفتنی است، نمایشگاه فرهنگی نظامی شهید مدافع حرم سید مهدی جودی ثانی در منطقه آب تیمور در چند کیلومتری شهر اهواز آماده پذیرایی از زائران راهیان نور، با انجام نمایش‌های مختلف رزمی و نمایشگاه دستاوردهای ارتش می‌باشد.

انتهای پیام/441

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار