استاندار مرکزی خبر داد؛

بهره‌برداری از مرکز فرهنگی دفاع مقدس استان مرکزی تا پایان سال 97

استاندار مرکزی گفت: به منظور راه‌اندازی مرکز فرهنگی دفاع مقدس استان مرکزی 13 میلیارد تومان برآورد شده که امیدواریم با تامین آن این مرکز فرهنگی تا پایان سال 97 به بهره‌برداری برسد.
کد خبر: ۲۸۴۱۸۱
تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۳ - 19March 2018

بهره برداری از مرکز فرهنگی دفاع مقدس استان مرکزی تا پایان سال 97به گزارش خبرنگار دفاع پرس از استان مرکزی، «سیدعلی آقازاده» استاندار مرکزی با اشاره به تکمیل پروژه مرکز فرهنگی دفاع مقدس این استان و همکاری همه نهادها و دستگاه‌ها اظهار داشت: تکمیل پروژه مرکز فرهنگی دفاع مقدس ادای دینی به تمام شهدای دفاع مقدس است که می‌طلبد هر چه سریع‌تر آن را به مرحله بهره‌برداری نزدیک کنیم.

وی افزود: با جلسه‌ای که امروز برگزار شد مبلغ 13 میلیارد تومان برای اتمام این پروژه برآورد شده که 3 میلیارد تومان آن از اعتبارات ملی، 3 تا 4 میلیارد از اعتبارات استانی و مابقی آن بر عهده شهرداری است که از سال 94 تعهد کرده است.

استاندار مرکزی تصریح کرد: پس از اتمام تعطیلات نوروزی شروع پروژه با در نظر گرفتن اعتبارات ملی آغاز می شود و معاونت عمرانی استانداری مرکزی نیز بر این موضوع نظارت دارد.

آقازاده با اشاره به اتمام محوطه‌سازی در سال آینده گفت: تا نیمه نخست سال 97 مرحله محوطه سازی و سفت‌کاری ساختمان مرکز فرهنگی دفاع مقدس به اتمام خواهد رسید.

وی ادامه داد: از آنجایی که سال آینده برگزاری کنگره ملی شهدای استان مرکزی را پیش رو داریم امیدواریم با پیشرفت خوب پروژه بتوانیم همزمان با برگزاری این کنگره بهره برداری از مرکز فرهنگی دفاع مقدس استان مرکزی را داشته باشیم.

این مسئول تصریح کرد: اتمام این پروژه در واقع ادای دینی به مقام و جایگاه همه شهیدان استان است که می تواند انعکاسی از رشادت ها و دلیری‌های رزمندگان به نسل‌های آینده باشد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار