درخواست صهیونیست‌ها از آمریکا؛

غزه را فراموش و به سوریه حمله کنید

به دنبال وقوع حمله شیمیایی مشکوک در دومای سوریه، برخی از مقامات افراطی رژیم صهیونیستی با فرافکنی در این رابطه خواستار حمله نظامی آمریکا به سوریه شدند.
کد خبر: ۲۸۴۱۸۴
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۲ - 09April 2018

غزه را فراموش و به سوریه حمله کنیدبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع پرس به نقل از راشاتودی، مقامات تندرو در کابینه اسرائیل با «شوکه کننده» خواندن حمله شیمیایی انجام شده در دومای سوریه، از آمریکا خواسته‌اند تا در واکنش به این حادثه، به سوریه حمله کند.

ترویست‌های حاضر در دومای سوریه که حلقه محاصره را تنگ‌تر از قبل می‌دیدند دست به انجام حمله شیمیایی در این شهر زده‌اند و کشور‌های غربی نیز با فرافکنی در این رابطه و مقصر دانستن ارتش سوریه در این رابطه، مقدمات فرار تروریست‌ها از دوما را فراهم کرده‌اند.

در همین رابطه «گلعاد اِردان» وزیر امنیت عمومی و امور استراتژیک رژیم صهیونیستی در گفت‌وگو با رادیو اسرائیل، گفت: واشنگتن باید در پاسخ به حمله شیمیایی دست به حمله نظامی علیه دمشق بزند. شخصا امیدوارم که آمریکا به دولت سوریه که مسؤول این حمله است حمله ببرد. واقعه دوما نیاز به حضور نظامی آمریکا در سوریه را تائید می‌کند.

این وضعیت در حالی است که روسیه صراحتا اعلام کرده گزارش‌های منتشر شده در رسانه‌های غربی در مورد دست داشتن ارتش سوریه در حمله شیمایی دوما ساختگی هستند.

حمله شیمیایی در دوما در حالی انجام شد که در ماه فوریه سال جاری میلادی، «بشار الجعفری» نماینده سوریه در سازمان ملل اعلام کرده بود که دمشق اطلاعاتی در دست دارد که نشان می‌دهد تروریست‌ها قصد انجام حمله شیمیایی در سوریه در ماه مارس را دارد.

انتهای پیام/ 441

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار