فرهنگسرای فردوس به استقبال دهه کرامت می رود؛

اجرای کارگاه ویژه روز دختر و تولد حضرت معصومه(س) در فرهنگسرای فردوس

فرهنگسرای فردوس، به مناسبت آغاز دهه کرامت و تولد حضرت معصومه (س) برنامه «دختران آفتاب» را روز شنبه 16 شهریورماه ساعت 17 برگزار می کند.
کد خبر: ۲۸۴۲
تاریخ انتشار: ۱۵ شهريور ۱۳۹۲ - ۱۲:۴۸ - 06September 2013

اجرای کارگاه ویژه روز دختر و تولد حضرت معصومه(س) در فرهنگسرای فردوس

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس ، به نقل از روابط عمومی فرهنگسرای فردوس، نگارخانه پردیسان، ویژه برنامه «دختران آفتاب» را در قالب ورک شاپ (اجرای زنده آثار) به منظور نمایش توانمندی های هنری دختران، آشنا کردن شهروندان با هنرها و صنایع دستی بانوان و حضور پررنگ دختران ایرانی در عرصه های فرهنگی و هنری برگزار می کند.

این برنامه با حضور بیش از 40 هنرمند دختر در رشته های گوناگون هنرهای تجسمی و صنایع دستی را به مناسبت دهه کرامت و در روز تولد حضرت معصومه (س) که روز دختر نیز نامگذاری شده است، برگزار خواهد شد.
هنرمندان حاضر در این برنامه، در رشته های خوشنویسی، نقاشی روی پارچه، خط نقاشی، گل مرغ، تذهیب، تصویرسازی، طراحی دوخت و ... آثار خود را به صورت زنده اجرا کرده و به نمایش می گذارند.
 
یادآور می شود؛ شرکت در این برنامه و بازدید از اجرای آثار هنرمندان برای عموم آزاد است که علاقه مندان برای بازدید و آشنایی با هنرهای گوناگون می توانند به فرهنگسرای فردوس واقع در فلکه دوم صادقیه، بلوار فردوس، بعد از چهارراه مخابرات مراجعه کرده و یا برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 44000203 تماس حاصل نمایند.
نظر شما
پربیننده ها