ما توانستیم ۲۸۷/

اردوگاه شهید جعفرزاده اولین قرار زائران مازندرانی با شهدا

اردوگاه شهید جعفرزاده اولین قرار زائران مازندرانی با شهدا است تا دل‌های مشتاق هر زائری را برای مهمانی در مناطق عملیاتی و قدمگاه شهدا آماده کند.
کد خبر: ۲۸۴۲۰۸
تاریخ انتشار: ۲۹ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۲ - 20March 2018

اردوگاه شهید جعفرزاده اولین قرار زائران مازندرانی با شهدابه گزارش خبرنگار دفاع پرس از ساری، همه ساله کاروان‌های راهیان نور در روزهای پایانی سال به مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس می‌آیند تا سال جدید خود را در کنار شهدا حضور داشته باشند.

زائران راهیان نور مازندران پیش قراولان اردوهای راهیان نور کشور هستند. اردوگاه شهید جعفرزاده اندیمشک اردوگاهی است که زائران راهیان دیار عاشقی، اولین شب حضور خود را در مناطق عملیاتی سحر می کنند.

وقتی زائران پا به شهر اندیمشک می گذارند و راهی اردوگاه شهید جعفرزاده می‌شوند، تصاویر شهدای مازندران که روی بلوارهای شهر نصب شده را می‌بینند که در اذهان زائر، اینجا قطعه‌ای از مازندران است را متبادر می کند. 

اردوگاهی که در شب ظرفیت پذیرش 2 هزار و 500 زائر را دارد. فضاسازی اردوگاه شهید جعفرزاده، تداعی کننده اعزام و سازماندهی رزمندگان لشکر 25 کربلا در هشت سال دوران دفاع مقدس است.

سرهنگ زلیکانی مسئول اردوگاه شهید جعفرزاده که خود یکی از ایثارگران و پیشکسوتان عرصه جهاد و شهادت است، با اعلام اینکه اردوگاه در یک شب محل اسکان هزار زائر راهیان نور است، اظهار داشت: زائران اولین شب استقرار خود را در مناطق عملیاتی به این اردوگاه می‌آیند، چون این اردوگاه اولین مکان سازماندهی و آموزش رزمندگان لشکر 25 کربلا برای خط مقدم جنگ در سال های جهاد بود.

در این اردوگاه 120 خادم الشهدا در دو بازه زمانی به مدت 10 روز سازماندهی شدند تا  در خدمت مهمانان شهدا باشند.

اردوگاه شهید جعفرزاده اولین قرار زائران مازندرانی با شهداست تا دل‌های مشتاق هر زائری را برای مهمانی در مناطق عملیاتی و قدمگاه شهدا آماده کند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها