سردار رحیمی خبر داد؛

آغاز طرح نوروزی با ۲۵ هزار نیروی پلیس/ دستگیری هزار نفر از محکومین متواری در سال ۹۶

فرمانده انتظامی پایتخت گفت: طرح آرامش بهاری با به‌کارگیری 25 هزار نیرو از 28 اسفندماه آغاز و تا 15 فروردین ادامه خواهد داشت.
کد خبر: ۲۸۴۲۵۱
تاریخ انتشار: ۲۹ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۵ - 20March 2018

به‌کارگیری 25 هزار نیرو در طرح آرامش بهاری با نظم و امنیت/ دستگیری هزار نفر از محکومین متواری در سال 96به گزارش خبرنگار اجتماعی دفاع پرس، سردار حسین رحیمی فرمانده انتظامی پایتخت در طرح آرامش بهاری با نظم و امنیت فرماندهی تهران بزرگ با اشاره به اینکه این طرح نمونه ای برای سطح کشور است، اظهار داشت: این طرح در سه حوزه امنیتی، ترافیکی و انتظامی اجرا خواهد شد.

وی با بیان اینکه در این طرح 25 هزار نفر در این طرح حضور خواهند داشت، گفت: این طرح از روز گذشته آغاز و تا 15 فزوردین بنابر دستورالعمل‌ها اغاز خواهد شد. 17 هزار نفر در 2 شیفت در کلانتری‌های، اگاهی‌ها و کار‌ها ترافیکی انجام خواهند و مابقی در 313 چادر طرح نوروزی در تهران حضور خواهند یافت.

سردار رحیمی افزود: گشت‌های پیاده، خودرویی و موتوری به راهنمایی مسافران خواهند پرداخت و در 400 نقطه از تهران ایست بازرسی صورت می‌گیرد.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ با اشاره به اینکه در این طرح 857 سواره و 650 گشت پیاده خواهیم داشت، گفت: در این طرح محور‌های اصلی تهران توسط یگان امداد انجام می‌دهند و 5 یگان ویژه برای واقع ضروری آماده‌باش خواهند بود.

وی ادامه داد: 33 گروه برای نظارت، هدایت و بازرسی بر نیرو‌ها به صورت شبانه روزی آماده‌باش خواهند بود.

سردار رحیمی در ادامه با اشاره به عملکرد پلیس تهران بزرگ در طول یک‌سال گذشته اظهار داشت: در طول سال گذشته بیش از 21 تن مواد مخدر کشف شد که مقایسه با سال قبل 15 درصد افزایش داشتیم.

وی ادامه داد: در راستای برقراری نظم و امنیت کشور در سالی که گذشت 70 باند شناسایی و منهدم شدند که افزایش 11 درصدی داشتیم.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ با اشاره به جمع اوری معتادین متجاهر در کشور گفت: در جمع‌آوری معتادین متجاهر افزایش 14 درصدی نسبت به سال گذشته داشتیم.

سردار رحیمی با اشاره به طرح امنیت محله محور خاطرنشان کرد: طرح امنیت محور و پاکسازی محله 840 طرح برگزار شد.

وی ادامه داد: در سرقت مسلحانه و سرقت‌های خشن 23 درصد کاهش داشته و در کشف جرم‌های سرقت به عنف و زورگیری 15 درصد افزایش داشتیم.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ افزود: ارزش ریالی اجناس کشف شده افزایش 38 درصدی داشته است.

وی با اشاره به اینکه تجمعات در تهران افزایش 35 درصدی داشته گفت: با هدایت و تدابیر انجام شده بخصوص در اغتشاشات 3 ماه گذشته و در اغتشاشات خیابان پاسدارن به گونه‌ای کار انجام شد که هوشمندی پلیس را نشان داد.

سردار رحیمی گفت: بالغ بر 70 درصد سرقت‌ها کشف شده و جرایم سایبری 75 درصد کشف شده است و به 11 هزار پرونده رسیدگی شده است. بیش از 70 مسابقه بدون کوچکترین مطلبی مدیریت شد.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ گفت: 100 درصد جرایم جنایی کشف شده و هزار نفر از محکومین متواری دستگیری شدند.

سردار رحیمی در پایان گفت: خوشبختانه در راهنمایی و رانندگی از شهریور‌ماه تاکنون همه ماهه کاهش تلفات رانندگی داشتیم.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار