ما توانستیم ۲۸۲/

عذرخواهی معاون استاندار خوزستان از زائران یادمان‌های شهدا

هاشمی زاده گفت: زائرانی که به یادمان‌های شهدا می‌آیند، در این سفر راه طولانی را طی کردند و به اینجا آمده اند. ممکن است نواقصی وجود داشته باشد، آن طوری که می‌خواهند نشده است که خدماتی را ارائه بدهیم به همین دلیل نیز از همه زائران پوزش می‌عذرخواهم.
کد خبر: ۲۸۴۲۷۰
تاریخ انتشار: ۲۹ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۵ - 20March 2018

عذرخواهی معاون استاندار خوزستان از زائران یادمان‌های شهدابه گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع پرس، فرامند هاشمی‌زاده معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری خوزستان با اشاره به اقدامات صورت گرفته در خصوص تحقق اهداف و خدمات عمرانی در راهیان نور، اظهار داشت: زیرساخت‌ها و خدمات رفاهی در اختیار زائران راهیان نور قرار گرفته است.

وی افزود: در بخش زیر ساخت که مسئله سرویس‌های بهداشتی، پارکینگ ها، آب رسانی، برق رسانی، شبکه ارتباطی خطوط تلفن و خدماتی که به صورت زیر بنا علاوه بر مسائل جمعی و محل اسکان زائرین گرامی اندیشیده شده است.

معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری خوزستان بیان کرد: در مسئله خدمات رفاهی سرویس‌های مناسبی باید ارائه شود تا زائر هم از نظر امنیتی و هم از نظر دریافت خدمات و رفاه مناسب احساس آرامش کند.

وی خاطرنشان کرد: خوشبختانه با هماهنگی بسیار خوب بنیاد حفظ آثار نشر ارزش‌های دفاع مقدس و سپاه حضرت ولی عصر (عج) خوزستان و فرماندهی سپاه و همکاران آن‌ها در دوازده یادمان اصلی و یادمان‌های فرعی دیگر برنامه‌ریزی خوبی صورت گرفته است.

هاشمی زاده تصریح کرد: زائرانی که به یادمان‌های شهدا می‌آیند، در این سفر راه طولانی را طی کردند و به اینجا آمده‌اند ممکن است نواقصی وجود داشته باشد، آن طوری که می‌خواهند نشده است خدماتی را ارائه بدهیم به همین دلیل نیز از همه زائران پوزش می‌طلبیم و امیدوار هستیم با این هماهنگی‌های که وجود دارد سال به سال رفاه مناسب تری را بتوانیم ارائه کنیم.

انتهای پیام/ ۱۳۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار