ما توانستیم ۲۹۶/ آذری جهرمی در شلمچه:

تسهیلاتی برای زائران در ایام حضور در راهیان نور فراهم شده است

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: ما با نسلی رو به رو هستیم که جنگ را ندیده اند و باید در روشنگری درست تاریخ دفاع مقدس برای این نسل تلاش کرد.
کد خبر: ۲۸۴۲۷۹
تاریخ انتشار: ۲۹ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۶ - 20March 2018

تسهیلاتی برای زائران در ایام حضور در راهیان نور در نظر گرفته شده استبه گزارش گروه اخبار داخلی دفاع پرس، محمدجواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات ضمن حضور در یادمان شهدای عملیات کربلای 5، اظهار داشت: بزرگداشت یاد و خاطره شهدا یک وظیفه ملی است و جوانانی که جان خودشان در راه وطن دادند باید مورد احترام واقع شوند.

وی افزود: حضور مردم عزیز از اقشار مختلف در این سرزمین یک تشکر و قدر دانی محسوب می شود از کسانی که برای ما و آرامش ما جانفشانی کرده اند.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با بیان اینکه راهیان نور در تقویت روحیه ایثارگری و شهادت جوانان موثر واقع شده است، تصریح کرد: حضور زائران در یادمان های شهدا که همزمان با نو شدن سال است باعث زنده نگه داشتن روحیه ایثار و مقاوت می‌شود.

وی بیان کرد: از تمامی دست اندرکارانی که برای هر چه بهتر برگزار شدن راهیان نور تلاش می کنند کمال تشکر و قدر دانی را دارم.

جهرمی در تشریح فعالیت های وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در راستای خدمات رسانی بهتر به زائران راهیان نور، عنوان کرد:  به عنوان یک دستگاه خدمت گذار وظیفه هایی را در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری تعریف کرده ایم که کار گروه ارتباطات موسمی با حضور تمامی اپراتورها در وزارت ارتباطات تشکیل شده است و تسهیلاتی برای زائران در ایام حضور در راهیان نور در نظر گرفته شده است.

وی افزود: اشکالاتی که در رومینگ‌های جاده ای به ویژه اپراتور ایرانسل در شمال خوزستان وجود داشته برطرف شده است.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در خصوص شعار «ماتوانستیم» راهیان نور، اظهارکرد: جانفشانی های شهدا و خون هایی که در راه حفظ آرمان های انقلاب اسلامی ریخته شده از عواملی است که  حق را به جهانیان ثابت کرد و این وظیفه ماست که توانستن خود را ثابت کنیم.

انتهای پیام/ 131

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار