ما توانستیم ۲۹۷/ امام جمعه آبادان:

نقش ویژه روحانیون در معرفت افزایی میان زائران راهیان نور

امام جمعه آبادان با اشاره به نقش ویژه روحانیون در معرفت افزایی میان زائران راهیان نور، گفت: سفر‌های راهیان نور فرصتی مغتنم برای آشنا کردن جوانان با جان‌فشانی‌ها و ارزش‌های انقلاب اسلامی است.
کد خبر: ۲۸۴۲۸۰
تاریخ انتشار: ۲۹ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۲ - 20March 2018

امام جمعه آبادان: نقش ویژه روحانیون در معرفت افزایی میان زائران راهیان نوربه گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع پرس، حجت الاسلام علی ابراهیمی پور، امام جمعه آبادان، سفر‌های راهیان نور را فرصتی مغتنم برای آشنا کردن جوانان با جان‌فشانی‌ها و ارزش‌های انقلاب اسلامی دانست و اظهارداشت: راهیان نور این فرصت را برای ما فراهم می‌آورد تا بتوانیم جوانان را از دل‌بستگی‌های دنیایی رها و آنان را با معارف ناب دینی آشنا کنیم.

وی با تأکید بر نقش طلاب و روحانیون در معرفت افزایی و ایجاد روحیه نشاط و تعالی میان زائران راهیان نور، تصریح کرد: همان‌گونه که مقام معظم رهبری راهیان نور را به مثابه یک فناوری تشبیه کرده، روحانیون باید با استفاده از روش‌های کاربردی تبلیغی، منابع سرشار این فناوری را شناسایی و آنان را در اختیار زائرین قرار دهند.

امام جمعه آبادان، گفت: بسیاری از جوانان با حضور در اردو‌های راهیان نور متحول می‌شوند، چراکه سرمایه‌گذاری در این عرصه فرهنگی هزینه محسوب نمی‌شود و این اردو‌ها یک رویداد فرهنگی ارزشمند محسوب می‌شود.

حجت الاسلام ابراهیمی پورخاطرنشان کرد: دفاع مقدس قطعه‌ای درخشان و نورانی حیات ملی ما است و این دفاع مقدس معتبرترین قطعه تاریخی کشور است که تجلی‌گر حقانیت نظام و ما و جلوه‌ای از عاشورا است.

وی در پایان بر ضرورت گسترش فعالیت خدمات‌رسانی مبلغین در مناطق عملیاتی جنوب تأکید کرد.

انتهای پیام/ 441

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار