ما توانستیم ۲۹۸/

۵۵۰ نفر از بسیجیان راهی مناطق عملیاتی شدند

در آستانه فرارسیدن سال نو ۵۵۰ نفر از بسیجیان شهرستان‌های دشتی و عسلویه از توابع استان بوشهر در قالب کاروان‌های راهیان نور به مناطق عملیاتی هشت سال دوران دفاع مقدس اعزام شدند.
کد خبر: ۲۸۴۲۸۹
تاریخ انتشار: ۲۹ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۸ - 20March 2018

۵۵۰ نفر از بسیجیان دشتی و عسلویه راهی مناطق عملیاتی شدندبه گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع پرس، سرهنگ پاسدار علی غضنفری فرمانده سپاه امام رضا(ع) شهرستان دشتی استان بوشهر اظهار داشت: کاروان ۳۵۰ نفری راهیان نور شهرستان دشتی به مناطق عملیاتی جنوب اعزام شدند.

وی در ادامه گفت: این نخستین کاروان راهیان نور است که در ایام نوروز و با هفت دستگاه اتوبوس و شماری خودور پشتیبانی و تبلیغاتی به مناطق عملیات جنوب اعزام می‌شوند.

وی یادآورشد: در ایام نوروز سال 97 تعداد یکهزارو 500 تن در قالب 5 کاروان دیگر از شهرستان دشتی شامل برادران و خواهران بسیجی و سایر اقشار به مناطق عملیاتی جنوب اعزام خواهند شد.

غضنفری اضافه کرد: کاروان راهیان نور دشتی به مدت سه روز از یادمان شهدای اروند، شلمچه، شرق کارون، هویزه، طلاییه، شهدای رمضان، یادمان شهید تندگویان و ذوالفقاریه بازدید خواهند کرد.

فرماندار دشتی نیز خاطرنشان کرد: اعزام کاروان راهیان نور یکی از اقدامات بسیار ارزشمند است که نوجوانان و جوانان را با رشادت‌ها و ایثارگری‌های رزمندگان اسلام در 8 سال دفاع مقدس از نزدیک آشنا می‌کند.

عبدالله نادری افزود: جوانان با رفتن به مناطق عملیاتی به خوبی فرهنگ دفاع مقدس و حماسه‌آفرینی ایثارگری شهدا و جانبازان را یاد می‌گیرند.

همچنین در آیینی با حضور مردم و مسئولان 200 نفر از بسیجیان شیعه و سنی شهرستان عسلویه در قالب کاروان راهیان نور به مناطق عملیاتی جنوب اعزام شدند.

مسوول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه شهرستان عسلویه در حاشیه مراسم بدرقه کاروان راهیان نور بسیجیان این شهرستان گفت: اردوی راهیان نور یکی از برنامه‌های فرهنگی است که یاد شهدا را همواره زنده نگه می‌دارد.

حجت الاسلام روح الله میرشکاری افزود: جوانان وقتی به مناطق عملیاتی می‌روند با حال و هوای زمان جنگ و رشادت‌های رزمندگان آشنا شده و این کار تاثیر بسیار خوبی در تحول روحی‌شان و بالا بردن ارتقای معنویت آن‌ها خواهد داشت.

وی گفت: جوانان در آن دوره‌ای که لازم بود برای دفاع از میهن اسلامی به فرمان امام بزرگوارشان به جبهه رفتند و امروز هم به فرمان رهبر عزیزمان لبیک گفته و در جبهه فرهنگی علیه دشمنان می‌ایستند.

مسوول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه عسلویه یادآورشد: این کاروان از حوزه‌های محمدرسول الله(ص) شهر عسلویه، فاطمه الزهرا(س) و امام خمینی(ره) شهر چاه مبارک در قالب چهار دستگاه اتوبوس و پنج دستگاه خودرو پشتیبانی به مدت چهار روز به مناطق جنوب کشور اعزام می‌شوند.

انتهای پیام/ 441

نظر شما
پربیننده ها