ما توانستیم ۳۰۳/

همه اقشار جامعه در برابر شهدا مسوولند

استاد خلبان هوانیروز با بیان اینکه همه اقشار جامعه در برابر شهدا مسوولند، گفت: آنان ایستادند، جنگیدند، افتادند و شهید شدند تا ما امروز بایستیم و نیفتیم و زندگی کنیم.
کد خبر: ۲۸۴۲۹۲
تاریخ انتشار: ۲۹ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۹ - 20March 2018

همه اقشار در برابر شهدا مسئولندبه گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع پرس، سرهنگ خلبان «بهمن ایمانی» استاد خلبان هوانیروز شب گذشته در جمع کاروان‌های راهیان نور شهید صیاد شیرازی در پادگان میشداغ ضمن تشریح رشادت‌های رزمندگان و خلبانان دوران دفاع مقدس به زائران گفت تا دقایقی دیگر شاهد آتش‌های سنگین رزم شبانه تکاوران نزاجا خواهید بود.

وی افزود: سفیر گلوله‌ها و اجرای آتش سنگین گوش را کر کرده و دلها را به وحشت خواهد انداخت، با شنیدن این صداهای رعب انگیز لحظه ای باندیشید که در روزهای سخت این سرزمین چه مردانی ایستادند و در زیر آتش های سنگین واقعی شهادت را به جان خریدند و به پیش رفتند.

خلبان ایمانی به رقص گلوله های آتشین در آسمان اشاره کرد و گفت: با دیدن این صحنه های خوف انگیز، لحظه ای به خلبانانی بیاندیشید که از لا به لای رقص این گلوله‌ها راهی برای عبور می‌یافتند تا خصم زبون را از تجاوز پشیمان کنند.

وی ادامه داد: آنان ایستادند و جنگیدند افتادند و شهید شدند تا ما امروز بایستیم و نیفتیم و زندگی کنیم. ما امانتدار آنان هستیم و غفلت در نگهداری امانت شاید فرصتی برای جبران ندهد. پس من فریاد می زنم و به شما می گویم که رزمندگان شما و سربازان ایران اسلامی در ارتش و سپاه و بسیج آماده دفاع از این امانت هستند.

خلبان ایمانی با بیان اینکه همه ما در هر صنف و قشری در برابر خون شهدا مسوولیم، افزود: شما چه می کنید؟ محصلین، صنعتگران، پزشکان و مهندسان، نقش شما در حفظ این امانت چیست؟ شما هم نقش خود را بدانید و آن گونه که شایسته است عمل کنید.

انتهای پیام/ 221

نظر شما
پربیننده ها