ما توانستیم ۲۹۹/ حجت‌الاسلام حاج‌صادقی:

جوانان ما برای نابودی رژیم اشغالگر قدس آمادگی کامل دارند

نماینده، ولی فقیه در سپاه پاسداران گفت: جوانان ما برای نابودی رژیم اشغالگر متجاوز که دشمن اصلی ماست آمادگی کامل دارند.
کد خبر: ۲۸۴۲۹۶
تاریخ انتشار: ۲۹ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۱ - 20March 2018

حجت الاسلام حاج صادقی: جوانان ما برای نابودی رژیم اشغالگر قدس آمادگی کامل دارندبه گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع پرس، حجت الاسلام عبدالله حاج صادقی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران در خصوص نمایشگاه هوافضای یادمان بیت المقدس اظهار داشت: بچه‌های هوا فضا با این کار می‌خواهند بگویند که ما همان‌طور که در دوران دفاع مقدس، با اتکا به خودمان، و امثال سردار تهرانی مقدم، توانستیم نقش‌آفرینی کنیم از یک خمپاره شروع کردیم تا به موشک‌های دوربرد رسیدیم.

وی افزود: به جایی رسیدیم که هم‌اکنون برای فتح بیت المقدس و نابودی رژیم اشغالگران که متجاوز و دشمن اصلی ماست آمادگی داریم و مقدمات کار را فراهم نموده‌ایم تا زمانی که مقام معظم رهبری دستور لازم را بدهند.

نماینده، ولی فقیه در سپاه پاسداران درباره آمادگی نسل چهارم انقلاب برای صحنه‌های نبرد گفت: دشمن بهتر از ما می‌داند نسل جدید هم شور و هیجان بچه‌های دوران انقلاب را دارد و هم بصیرتشان بیشتر است.

وی خاطرنشان کرد: تفاوت نسل جدید با نسل قبلی این است که در کنار آن شور و هیجان روحی و انقلابی و روحیه جهادی به لحاظ بصیرتی و معرفتی از نسل اول انقلاب بالاتر است. جوانان ما برای نابودی رژیم اشغالگر متجاوز که دشمن اصلی ماست آمادگی کامل دارند.

انتهای پیام/ 441

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار