امیر حیدری:

نیروی زمینی از تولیدات ملی حمایت می‌کند

فرمانده نیروی زمینی ارتش با تاکید بر حمایت از تولید و سرمایه ملی گفت: نیروی زمینی ارتش از سال گذشته به این امر اهتمام داشته و تمام کالاهای مصرفی را از تولیدات داخل کشور فراهم و استفاده می‌کند، تا چرخه اقتصاد ملی رونق بیشتری گیرد.
کد خبر: ۲۸۴۳۵۰
تاریخ انتشار: ۰۱ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۹ - 21March 2018

نیروی زمینی از تولیدات ملی حمایت می کندبه گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع پرس، امیر سرتیپ کیومرث حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش همزمان با لحظه سال تحویل در جمع کارکنان و خانواده های تیپ ۷۱ ابوذر اظهار داشت: سالی را که پشت سر گذاشتیم برای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران سال بسیار پر فراز و نشیبی بود که رهبر معظم انقلاب در فرمایشات نوروزی نیز به آن اشاره فرمودند.

وی با بیان اینکه در سال گذشته عزیزانی در کنار ما بودند و الان خفته در خاک هستند، افزود: در این لحظه از تحویل سال جدید آنها را فراموش نکنیم به ویژه شهدای عزیزمان که امنیت امروز را مدیون آنها هستیم.

امیر حیدری با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص شعار سال تاکید کرد: حمایت از تولید ملی بسیار مهم است که معظم‌له امسال را به این نام نامگذاری فرمودند. نیروی زمینی ارتش از سال گذشته به این امر اهتمام داشته و تمام کالاهای مصرفی را از تولیدات داخل فراهم و استفاده می‌کند در سال جدید نیز ما در نیروی زمینی مصرف تولید داخلی را اولویت قرار می‌دهیم تا شکوفایی و رونق کالاهای ایرانی در چرخه اقتصاد بیشتر از گذشته شود.

انتهای پیام/ 221

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار