ما توانستیم ۳۱۹/ فرمانده قرارگاه راهیان نور ارتش:

۴۲۸ عملیات در دوران دفاع مقدس انجام شد

امیر سیفی گفت: در دوران دفاع مقدس ۴۲۸ عملیات انجام شد که سعی داریم گوشه‌هایی از آن را توسط راویان بیان کنیم.
کد خبر: ۲۸۴۳۵۴
تاریخ انتشار: ۰۱ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۸ - 21March 2018

۴۲۸ عملیات در دوران دفاع مقدس انجام شدبه گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع پرس، امیر سرتیپ حسن سیفی فرمانده قرارگاه راهیان نور ارتش جمهوری اسلامی ایران همزمان با آغاز سال نو در یادمان دهلاویه حضور یافت.

در این بازدید امیر سرتیپ حسن سیفی فرمانده قرارگاه راهیان نور در ارتش جمهوری اسلامی ایران اظهار داشت: یکی از وظایف ما در این جریان راهیان نور این است رویداد‌های در چهار برهه‌ای حساس انقلاب اتفاق افتاده است توسط راویان، مکان روایت و فضای حاکم بر آن مناطق روایت کنند.

وی در همین ارتباط بیان کرد: این برهه‌ها عبارت‌اند از اول دوران قبل از انقلاب دوم ۲۲ ماه ابتدایی انقلاب که در این ایام چه اتفاقاتی افتاد مثلا از قضیه طبس، سوم دوران دفاع مقدس که ۴۲۸ عملیات در آن دوران صورت گرفته که سعی داریم که گوشه‌هایی از آن را توسط راویان بیان کنیم و چهارم دوران پس از دفاع مقدس است که نگاه می‌کنیم چه کسانی پشیمان شدند و چه کسانی ثابت قدم و علت پشیمانی و ثابت قدمی آن‌ها چی بود چه کسانی عاقبت به خیر شدند و چه کسی عاقبتش به شر ختم شده است.

فرمانده قرارگاه راهیان نور در ارتش جمهوری اسلامی ایران تصریح کرد: تمام تلاشمان بر این است که در مناطقی مثل دهلاویه یک بار دیگر خودمان را آپدیت کنیم و با روحیه جهادی، اخلاق علوی، الگوی فاطمی و فرهنگ مهدوی به کار خودمان ادامه بدهیم.

انتهای پیام/ ۱۳۱

نظر شما
پربیننده ها