ما توانستیم ۳۲۵/ برادر شهید علم الهدی:

راهیان نور یکی از الطاف الهی است

برادر شهید علم الهدی با بیان اینکه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس از الطاف الهی بود، گفت: راهیان نور یکی از همین الطاف الهی است.
کد خبر: ۲۸۴۳۶۸
تاریخ انتشار: ۰۱ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۳ - 21March 2018

راهیان نور یکی از الطاف الهی استبه گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع پرس، یادمان شهدای هویزه یادآور حماسه آفرینی‌ها و رشادت‌های شهید سید محمد حسین علم الهدی و همرزمان اوست که در اوایل وقوع جنگ تحمیلی با حماسه آفرینی‌های خود با دشمن تا بن دندان مسلح مقابله کردند و در اوج مظلومیت به شهادت رسیدند. این یادمان اکنون به محل حضور و زیارت خیل عظیم زائران راهیان نور تبدیل شده است و زائران با حضور در این یادمان محل رشادت این شهدای دانشجو را از نزدیک زیارت و با این شهدا تجدید بیعت می‌کنند.

حجت‌الاسلام سید حمید علم الهدی برادر کوچکتر شهید سید محمدحسین علم الهدی است که در ایام حضور زائران راهیان نور در این یادمان و در کنار برادر شهید خود حضور دارد و روایت کننده روز‌های زندگی پر افتخار شهید علم الهدی و یارانش را برای زائران بازگو می‌کند.

وی در یادمان شهدای هویزه با بیان اینکه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس از الطاف الهی بود، اظهار داشت: راهیان نور یکی از همین الطاف الهی است.

برادر شهید علم الهدی با بیان اینکه حضور زائران جوان در یادمان شهدای هویزه نشان دهنده این است که ما هنوز در سنگر استقامت و دفاع از آرمان‌های جمهوری اسلامی ایران ثابت‌قدم هستیم، افزود: باید تلاش کنیم شهدا را به عنوان الگو‌های ایثار، فداکاری، شجاعت و ثابت قدم در راه آرمان‌های انقلاب به جوانان معرفی کنیم.

وی با اشاره به حضور نیرو‌های حشدالشعبی در یادمان شهدای هویزه، خاطرنشان کرد: حضور نیرو‌های حشدالشعبی نشان دهنده عزت و عظمت جمهوری اسلامی ایران است.

انتهای پیام/ ۱۳۱

نظر شما
پربیننده ها