ما توانستیم ۳۲۷/

نمایش «سردار حرم» به شهدای دفاع مقدس تقدیم شد

شش اجرا از نمایش «سردار حرم» به کارگردانی پژمان شاهوردی به شهدای دفاع مقدس تقدیم شد.
کد خبر: ۲۸۴۳۷۱
تاریخ انتشار: ۰۱ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۵ - 21March 2018

به گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر دفاع پرس، نمایش سردار حرم در ادامه روند برگزاری دومین همایش ملی تئاتر خیابانی راهیان نور «هنر دفاع» و پس از اجرای موفق در یادمان شهید دکتر مصطفی چمران دهلاویه، گلزار شهدای هویزه در خرمشهر شش نوبت اجرا شد.

این نمایش به نویسندگی و کارگردانی پژمان شاهوردی با موضوع شهدای مدافع حرم با استفاده از عناصر بصری و آوایی پیش از این در رویداد‌های ملی دیگر حضور داشته است که پس از اجرا در یادمان شلمچه مورد تقدیر کاروان مادران شهید قرار گرفت.

 گروه نمایش سردار حرم با بازی سامان شکیبا، حسام شریعتمدار، حسین ایزدی، میلاد صادق‌زاده، مهدی جودکی و پژمان شاهوردی اجرا می‌شود.

نمایش «سردار حرم» به شهدای دفاع مقدس تقدیم شد

 دومین همایش ملی تئاتر خیابانی راهیان نور توسط مصطفی بوعذار به عنوان مجری طرح برگزاری و با حمایت سازمان هنری و امور سینمایی دفاع مقدس کشور با حضور ۹ گروه نمایشی همزمان در استان‌های ایلام، کرمانشاه، آذربایجان غربی و خوزستان از ۲۰ اسفند ۹۶ آغاز شده است، تا ۱۰ فرودین ۹۷ پذیرای کاروان‌های راهیان نور است.

نمایش سردار حرم  پس از اجرا در یادمان دهلاویه، گلزار شهدای هویزه، یادمان شلمچه، موزه دفاع مقدس خرمشهر و محوطه مسجد جامع خرمشهر به اتمام می‌رسد. شش اجرا از نمایش «سردار حرم» به کارگردانی پژمان شاهوردی به شهدای دفاع مقدس تقدیم شد.

 انتهای پیام/ ۱۲۱

نظر شما
پربیننده ها