ما توانستیم ۳۲۸/ یاسر سلمان‌پور به دفاع پرس خبر داد؛

نمایشگاه فرهنگی «گنجِ جنگ» تا اردیبهشت ادامه دارد/ «سلام بر ابراهیم» پرفروش‌ترین کتاب است

مدیر نمایشگاه گنج جنگ یادمان عملیاتی والفجر ۸ با بیان اینکه نمایشگاه فرهنگی گنج جنگ تا اردیبهشت در محل یادمان والفجر ۸ ادامه دارد، گفت: «سلام بر ابراهیم» یکی از پرفروش‌ترین کتاب‌های نمایشگاه سال ۹۶ بوده است.
کد خبر: ۲۸۴۳۷۲
تاریخ انتشار: ۰۱ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۳ - 21March 2018

نمایشگاه فرهنگی گنج جنگ تا اردیبهشت ادامه دارد/ «سلام بر ابراهیم» پُرفروش‌ترین است«یاسر سلمان‌پور» مدیر نمایشگاه گنج جنگ یادمان عملیاتی والفجر ۸ در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگ و هنر دفاع پرس، اظهار داشت: نمایشگاه گنج جنگ شامل سه بخش فرهنگی، محصولات حجاب و کتاب است.

وی گفت: ۱۵ غرفه در این نمایشگاه وجود دارد که از مهرماه ۱۳۹۶ تا اردیبهشت ۱۳۹۷ در محل یادمان اروند دایر خواهد بود. بچه‌های حاضر در این غرفه‌ها از خادمین شهدا و بسیجیانی هستند که به طور خودجوش مایل به فعالیت فرهنگی می‌باشند.

مدیر نمایشگاه گنج جنگ یادمان عملیاتی والفجر ۸ تصریح کرد: حدود ۷۰ درصد این محصولات شامل کتاب‌ و محصولات عفاف و حجاب تولید داخلی و ایرانی هستند اما تعدادی از محصولات چیزهای وارداتی است که ایران آن را تولید نمی‌کند.

سلمانپور درباره تخفیف این نمایشگاه گفت: سال‌های گذشته تعدادی بن در بین زائرین توزیع می‌شد که موجب استقبال از محصولات فرهنگی و کتاب می‌شد اما متاسفانه امسال این بن‌ها توزیع نشد و استقبال کمتری وجود داشت.

وی گفت: پرفروش‌ترین کتاب ما طی امسال و سال‌های گذشته که از سوی دانشجویان، دانش آموزان و عموم مردم مورد استقبال قرار می‌گیرد همچنان کتاب «سلام بر ابراهیم»، «دا» و «من زنده‌ام» بوده است.

انتهای پیام/ 121

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار