ما توانستیم ۳۳۶/ مدیرعامل موسسه فرهنگی میقات ظهور:

زیبایی‌های دفاع مقدس نیاز به مبالغه ندارد

مدیرعامل موسسه فرهنگی میقات ظهور گفت: زیبایی‌های دفاع مقدس آنقدر زیاد است که نیاز به مبالغه ندارد.
کد خبر: ۲۸۴۳۸۰
تاریخ انتشار: ۰۱ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۵ - 21March 2018

 زیبایی‌های دفاع مقدس نیاز به مبالغه نداردبه گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع پرس، حجت الاسلام علی وکیل پور مدیرعامل موسسه فرهنگی میقات ظهور با تاکید بر ضرورت انتقال مفاهیم دفاع مقدس به زبان هنر، اظهار داشت: ویژگی قالب‌های هنری ماندگاری در اثر، سرعت انتقال و جذابیت است.

 وی افزود: هنر با بیانی شیوا و متعالی می‌تواند با قشر خاکستری جامعه ارتباط برقرار کند.

 مدیرعامل موسسه فرهنگی میقات ظهور با بیان اینکه نباید دین فدای هنر شود بلکه این هنر است که باید فدای دین شود، عنوان کرد: اگر کار هنر با ناخالصی‌ها مخلوط شود مانند آبی ناپاک است که نمی‌تواند تاثیرگزار باشد. گاهی هزینه‌های سنگینی در هنر می‌شود، ولی تاثیرگزاری خاص خود را ندارد.

 وی با اشاره به اینکه باید خط قرمز‌ها در هنر رعایت شود، اظهار کرد: زیبایی‌های دفاع مقدس آنقدر زیاد است که نیاز به مبالغه ندارد.

 وکیل پور با اشاره به اینکه امروز دشمن راهیان نور را آماج حملات خود قرار داده است، بیان کرد: امروز دست‌های پشت پرده می‌خواهد ارزش‌های دفاع مقدس که به تعبیر مقام معظم رهبری یک گنج است را از بین ببرد.

 وی افزود: رهبر معظم انقلاب به عنوان دیده بان فرهنگی تمام خط دشمن را می‌شناسد، ما با توجه به مواضعی که دشمن آنجا را هدف قرار داده است باید نقطه دقیق را شناسایی و آن را حفظ کینم.

 مدیرعامل موسسه فرهنگی میقات ظهور جنگ را گنجینه‌ای تمام نشدنی دانست و خاطرنشان کرد: فعالان فرهنگی به عنوان متولیان راهیان نور نقش کلیدی را ایفا می‌کنند، باید با تلاش خود زائران تبدیل به خادمان و در مرحله بعد خادمان تبدیل به مجاهدان راه حق شوند.

 وکیل پور با اشاره به توجه ویژه رهبر انقلاب به جنگ و راهیان نور، گفت: تقریظ رهبر معظم انقلاب به کتب شهدا، چفیه انداختن، استفاده از ادبیات جنگ در سخنرانی اشاره به شهدا می‌شود. در هشت سال ادبیاتی تولید شده که فعالان فرهنگی فرهنگی می‌کنند باید از این ادبیات استفاده کنند.

 مدیرعامل موسسه فرهنگی میقات ظهور بیان کرد: انقلاب اسلامی چهل سال مقاومت کرده است و دشمن امروز بر روی راهیان نور سرمایه گذاری کرده است.

 وی افزود: دشمن میداند اگر الگوی بچه‌ها چیزی غیر از شهدا است و الگو‌های خیالی باشد ترسی از ما ندارد، ولی اگر الگو شهدا باشد. الگو نقش فوق العاده‌ای در تربیت دارد. جنگ واقعیت بود افسانه نبود.

 انتهای پیام/ ۱۳۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار